אא

ניו זילנד פתחה מחדש את גבולותיה בפעם הראשונה מאז תחילת המגפה

ניו זילנד, שסגרה כמעט באופן הרמטי את גבולותיה מאז מרץ 2020, נפתחה רשמית מחדש למבקרים מכל רחבי העולם, החייבים להציג הוכחת חיסון

אוקלנד - העיר הגדולה בניו זילנד. צילום: 123rf אוקלנד - העיר הגדולה בניו זילנד. צילום: 123rf
ניו זילנד החליטה להיפתח באופן רשמי החל מה-31 ביולי באופן מלא לתיירים מכל רחבי העולם, המורשים להיכנס למדינה עם הוכחת חיסון מלא. אזרחי ניו זילנד ואוסטרליה פטורים מהצגת אישור חיסון. ראש הממשלה, ג'סינדה ארדרן, תיארה את המהלך כ"רגע עצום" והדגישה: "שמענו מסרים אופטימיים ממפעילי תיירות, שמוכנים לקבל בחזרה מבקרים בינלאומיים מכל רחבי העולם". "אלה חדשות נהדרות לתעשיית התיירות ולכלכלה, כשאנחנו מתקרבים לאביב ולקיץ עם אנשים מחצי הכדור הצפוני, שמזמינים את חופשות החורף שלהם", ציינה ממשלת ניו זילנד. המדינה גם נפתחה מחדש לאוניות קרוזים, אך הנוסעים יתבקשו, כמובן, להוכיח חיסון.

בראד בנטס, מנהל המכירות והפיתוח העסקי של APT ו-Travelmarvel, ארגוני התיירות המובילים במדינה, המפעילים טיולים בניו זילנד, אמר כי נראה מומנטום משמעותי וההזמנות הוכפלו במהלך ארבעת השבועות האחרונים.
"עם מורשת של 95 שנה של סיורים בניו זילנד, אנחנו, כמו האורחים שלנו, נרגשים שהגבולות נפתחים מחדש במלואם", הוסיף. "תעבורת האינטרנט שלנו עלתה ככל שתאריך הפתיחה התקרב. זהו רגע נהדר עבור סוכני הנסיעות לנצל את העניין ולדחוף את ניו זילנד למאגרי המידע שלהם".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאוסטרליהניו זילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: