אא

ניצחון לאמיר חייק: נבחר לקדנציה נוספת כנשיא התאחדות המלונות

המלונאים הביעו אמון בחייק, שזכה ל-170 קולות לעומת 98 קולות שקיבל ישי ברנע, שהתמודד מולו. לתפקיד יו"ר המועצה נבחר ג'ימי זוהר, שגבר על אבי זנדברג

אמיר חייק צילום: יח"צ אמיר חייק צילום: יח"צ

אמיר חייק נבחר לקדנציה נוספת כנשיא התאחדות המלונות.

חייק זכה כצפוי בבחירות שהתקיימו היום וישמש בתפקיד הנשיא לקדנציה נוספת בתקופה המאתגרת בעקבות משבר הקורונה. לאחר הבחירות הסוערות, חייק שמר על שתיקה למרות שספג ביקורת וטענות על כך שאינו דואג למלונות הקטנים והבינוניים וזכה ל-170 מהקולות, כ-63% לעומת 98 קולות שקיבל ישי ברנע, שהתמודד מולו על תפקיד הנשיאות.

לתפקיד יו"ר המועצה זכה בבחירות ג'ימי זוהר שקיבל 167 מהקולות לעומת 99 מהקולות שקיבל אבי זנדברג. יש לציין, כי בכירי ענף המלונאות התייצבו מאחורי חייק וסברו כי עשה עבודה מצוינת בקדנציה הראשונה בתפקיד נשיא ההתאחדות המלונות, בשעת המשבר הקשה שעובר עליו לאור נגיף הקורונה.

אותם בכירים חשבו שלא יהיה נכון להחליף את חייק בזכות הישגי ההתאחדות בתקופתו. כזכור, רק לאחרונה והרבה בזכות מאבקו הממושך של חייק מול משרדי הממשלה, הוחלט בסופו של דבר לפצות את כלל המלונות בהיקף של כ-300 מיליון שקל בשל הפגיעה בפעילות בעקבות משבר הקורונה ולא רק את הרשתות הגדולות. בנוסף, חייק הצליח להביא לכך עוד לפני משבר הקורונה, שהממשלה תאשר לאחר שנים של סירוב הבאת עובדים זרים לטובת ענף המלונאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאמיר חייק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: