נמסטה כרמל תיירות
לרגל השקת קו הטיסות הישיר לגואה, עורכת כרמל תיירות סיור לימודי לתת המדינה. שגית קליינר, סמנכ"לית השיווק של החברה: "התייר הישראלי מקבל חופשת בטן גב בדומה לאיי תאילנד ונהנה מחשיפה לתרבות מהפנטת"

גואה - לא מה שחשבתם. לרגל השקת קו הטיסות הישיר לתת המדינה הקטנה שבהודו ב-16באוקטובר, הוציאה חברת כרמל תיירות סיור לימודי לגואה. בסיור לוקחים חלק עיתונאים וראשי ועדים. לדברי שגית קליינר, סמנכ"לית השיווק של כרמל תיירות: "מטרת הסיור היא לשנות את התפיסה הרווחת בקרב הישראלים, מגואה כלוקיישן לתרמילאים אחרי צבא חובבי מסיבות, ליעד נופש שמתאים לזוגות ולמשפחות". עוד לדבריה: "בלוגיסטיקה פשוטה של 7 שעות טיסה ישירה ובמחירים זולים משמעותית, התייר הישראלי מקבל חופשת בטן גב בדומה לאיי תאילנד ונהנה מחשיפה לתרבות מהפנטת".