אא

נעים להכיר: אלו המסעדות החדשות שעומדות להיפתח ברשת מלונות "אטלנטיס" היוקרתית בדובאי

אתר הנופש "אטלנטיס דה-רויאל" החדש בדובאי, ייפתח במרץ הקרוב לציבור הרחב והוא יביא עמו מגוון רחב של מסעדות חדשות ויוקרתיות

השמש-שוקעת,-אטלנטיס-דה-רויאל. צילום: יח"צ השמש-שוקעת,-אטלנטיס-דה-רויאל. צילום: יח"צ

אתר הנופש "אטלנטיס דה-רויאל" החדש בדובאי, ייפתח במרץ הקרוב (2023) לציבור הרחב. אתר הנופש עוצב על ידי המעצבים, האדריכלים והאמנים המובילים בעולם עם יצירות מופת אמנותיות, בידור אייקוני, ארוחות יוקרה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. במלון תמצאו 43 קומות עם נופים של הים הערבי ושל אי הדקל, לצד אווירה ייחודית. בנוסף, האורחים השוהים בסוויטות או בפנטהאוז סיגנצ'ר, יוכלו ליהנות משירות "עלית אישי" ולשלוט על כל מתקני הסוויטה שלהם באמצעות הטלפון הנייד שלהם, לרבות תאורה, מיזוג ואפילו סרטים ומדיה.

NOBU BY THE BEACH

מסעדת NOBU היוקרתית תיפתח באתר הנופש "אטלנטיס דה-רויאל" המפואר ברבעון הראשון של שנת 2023. המסעדה תהיה מסעדת בריכה ומועדון חוף יוקרתי, בהתבסס על הצלחת המסעדה של "נובו" באתר הנופש "אטלנטיס דה-פאלם", השוכן בראש אי הדקל בדובאי.

המסעדה תמשיך את השותפות בינה לבין הרשת, במיקום החדש שיהיה בטופ סצנת מועדוני החופים של דובאי, במלון הכי יוקרתי שיש. המסעדה תכלול בריכת לגונה, מסעדה ובר חיצוני רחב ידיים, עם יציאה למרפסת המשקיפה על האוקיינוס. די ג'יי ינעים את זמנם של אורחי המקום, מיטות יום מאובזרות יחכו להם בכל פינה וביתני VIP ממוזגים, כאשר שתיים מהן כוללות בריכת צלילה פרטית משלהן!

תפריט המסעדה בהשראת המטבח הפרואני-יפני, אשר מתמקד בנגיסות קלות וקטנות יותר. אורחי המסעדה יוכלו ליהנות גם מישיבה על בר, ליד תצוגת דגים ובשרים טריים, כמו גם שיפודים בגריל פחמים. בנוסף, מבחר הקוקטיילים במועדון החוף של המסעדה אינו דומה לאף אחד אחר – משקאות שמנתקים וממציאים מחדש את הטכניקות המסורתיות, החדשניות והכי חשוב, עם טעמים מאוזנים המשתלבים עם מרכיבים יפניים ופרואניים בצורה מוקפדת להפליא.

מי שעומד בראש המסעדה הוא השף Belkacem Boubekeur, עם יותר מ-20 שנות ניסיון בינלאומי וזאת אחרי שעבד ב"נובו" מאז 2018 במונטה קרלו ובאטלנטיס דה-פאלם. כעת, השף יוביל את המטבח במסעדת החוף ב"דה רויאל" ויעבוד לצד השף המנהל דמיאן דוביאו על פיתוח התפריט. צילום: משרד התיירות של דובאי

Ling Ling by Hakkasan

בהשראת הברים היפניים הפופולאריים, קבוצת "האקסן" Hakksan פותחת קונספט חדש של מסעדת טרקלין ואוכל הנקראת "לינג לינג" במלון פאר החדש בדובאי. החל ממשקאות תוססים וריקודים על הרחבה ועד למאכלים קנטונזיים מעולים – זה יהיה המקום החדש להיות ולהיראות בו.

המקום עוצב על ידי הסטודיו הפריזאי הנודע Gilles and Boissier בקומות 22 ו-23 של "אטלנטיס דה-רויאל", אשר ישקיף על בריכת השמיים של אתר הנופש ועל האוקיינוס כולו. טימותי קלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, Atlantis Resorts and Residences אמר: "זה כבר היה מסע מדהים עם הקאסאן ובעקבות הכימיה הנהדרת בין שני המותגים, אנחנו מאוד נרגשים לקבל את פני לינג לינג לפורטפוליו של מסעדות סלבריטאים ברשת אטלנטיס בדובאי.

אטלנטיס מפתחת ללא הרף את אתרי הנופש שלנו כדי לספק חוויות ברמה עולמית ואני יודע שהתוספת של קונספט קולינרי וחיי לילה מתוחכם כמו לינג לינג הולכת לשפר עוד יותר את המיקום שלנו".  

אטלנטיס דה-פאלם

אטלנטיס דה-פאלם, הממוקם במרכז אי הדקל בדובאי, הוא אתר הנופש הראשון שנפתח באזור, ב-2008. המלון מעוצב בסגנון האוקיינוס וכולל למעלה מ-30 מסעדות, ביניהן מסעדת מישלן "אוסיאנו" Ossiano הנמצאת מתחת למים, ו"האקאסן" Hakkasan שזכו שתיהן לתואר המישלן הנכסף.

במלון תמצאו מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה – החל מסטארבקס ועד לפיצרייה של גורדון רמזי השף הידוע. בנוסף, במלון תמצאו אקווריום עם למעלה מ-65,000 יצורים ימיים, פעילויות שחייה עם כרישים ודולפינים, יוגה מתחת למים ופארק מים אקווה-ונצ'ר, הגדול בעולם! צילום: משרד התיירות של דובאי בתור מי שמחויבת להחדיר מצוינות קולינרית לרשת שלה, אטלנטיס דה-פאלם מקדמת שני מהלכים קולינריים חדשים:

Studio Frantzen

השף בעל השם העולמי, זוכה הפרסים ובעל מסעדות של 3 כוכבי מישלן, יפתח במלון אטלנטיס דה-פאלם מסעדה חדשה בשם Björn Frantzén, שתיפתח ברבעון הרביעי של 2023, עם חוויה גסטרונומית משובחת! המסעדה תציג את נקודות השיא הגסטרונומיות שזכו לשבחי ביקורות של השף Frantzen אצל האחות התאומה והנורדית.

המסעדה תהיה אינטימית יותר, המשך למסעדת המישלן המפורסמת בשטוקהולם, המדורגת כיום במקום ה-25 ברשימת 50 המסעדות הטובות ביותר בעולם! התפריט יהיה בהשראת המטבח הנורדי (כך גם תפריט הקוקטיילים), עם ניחוחות אסייתיים וטכניקה צרפתית והסועדים יוכלו לצפות לחוויה אינטימית ומרשימה, כמו Frantzen בשטוקהולם ו-Zen בסינגפור.

במקום תוכלו ליהנות ממנות קרודו של סקאלופ, סרטן על גחלים, רוטב חם ותבלין צבי צלוי עם תפוז דם וחמאת כבד אווז. המנות ישולבו יחד עם מבחר של למעלה מ-1500 יינות שונים. עיצוב המסעדה יהיה גם הוא בהשראת העיצוב הנורדי, בפרשנות יוקרתית וטרנדית, שתכיל עד 220 איש, עם פינות אישיות, פרטיות וחלל ליד המטבח, מה שמבטיח מושב בשורה הראשונה למופע קולינרי מצליח. צילום: משרד התיירות של דובאי  

שיתוף פעולה גסטרונומי: השף הצרפתי המפורסם ז'וליאן רויר וגרגור ברגר

ג'וליאן רויר, אחד מהשפים המוערכים ביותר בעולם, הוא הבעלים המשותף של מסעדת   Odette , מסעדה צרפתית מודרנית בעלת שלושה כוכבי מישלן הממוקמת בגלריה הלאומית האייקונית של סינגפור, שזכתה פעמיים במקום ה-1 ברשימת 50 המסעדות הטובות בעולם.

בנוסף להיותו השף-בעלים של אודטה, הוא השף-פטרון של קלאודין, ניאו-בראסרי צרפתי, וכן מייסד של לואיז, בעלת כוכב מישלן, מסעדה יוקרתית-צרפתית בהונג קונג. כמסעדן, רויר זכה להכרה ברחבי העולם על כך שהוא מביא נקודת מבט מרעננת על אוכל צרפתי וכעת הוא יוצא בשיתוף פעולה גסטרונומי יחד עם השף גרגור ברגר (מסעדת אוסיאנו) לשני לילות בלבד, בחוויית אוכל יוצאת דופן ב"אטלנטיס דה-פאלם".

במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, המתקיים ביום שישי ושבת, 18-19.11, האורחים יטבלו בתפריט מרהיב שיציג כמה מהתוצרים הטובים ביותר בעולם. מסעדת "אוסיאנו", הממוקמת מתחת למים במלון "אטלנטיס דה-פאלם", מציעה מאכלים משובחים, לצד עיצוב מהפנט בסגנון אוקיינוס. כבר בגיל 36, השף ברגר כבר הכה גלים על הבמה הקולינרית העולמית עם המנות החדישות והבלתי שגרתיות שלו, המעודנות בטכניקה צרפתית מסורתית שהפכה לחתימתו.

בזכות השף הצעיר במדינה שהופיע בין 100 המובילים בפרסי השף הטוב ביותר במשך חמש שנים רצופות, אוסיאנו זכתה גם בכוכב מישלן לפני מספר חודשים, כמו גם שלושה טוקים (פרסים) במדריך הבכורה של איחוד האמירויות, עבור המסעדה והשף הטובים ביותר. צילום: משרד התיירות של דובאי שיתוף הפעולה בין השף גרגואר ברגר לבין השף ז'וליאן רויר יתקיים ביום שישי 18 ושבת 19 בנובמבר בין השעות 18:00-22:00. מחיר התפריט הוא 1,250 דירהם לאדם. מספר המקומות מוגבל ביותר, ומומלץ מאוד להזמין מקום מוקדם. למידע נוסף והזמנת מקום היכנסו לאתר החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיפספורט קולינריפספורט UAE - GCCאטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: