אא

נתב"ג עמוס? צאו להפלגת נופש במקום

החל מהשנה ענקיות השיט הבינלאומיות מאפשרות לנו לצאת לקרוז מנמל חיפה, ופותחות בפנינו עולם שלם של אפשרויות לנפוש בלי לעבור בשדה התעופה. מהן היתרונות של הפלגות הנופש, ואיזה אפשרויות עומדות בפניכם? \\ תוכן פרסומי

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
הכאוס שאפיין את הנסיעות לחו"ל בתקופת הקיץ גרם לישראלים רבים להסיק מסקנות: התורים בשדות התעופה בארץ ובחו"ל לצד החשש מאיבוד המזוודה עשו את שלהם, וגרמו לרבים מאיתנו לתכנן חופשה קצת אחרת לקראת החגים הקרבים – חופשה שממירה את הטיסה בהפלגה. מה צריך לדעת כשמתכננים הפלגה, ואיזה יעדים כדאי לקחת בחשבון לחגים הקרובים?

עושים גלים: היתרונות של הפלגות נופש

הרצון לעקוף את העומסים ולמנוע את אובדן המזוודות בשדות התעופה הם רק חלק מהשיקולים שגורמים לנופשים רבים להעדיף לנפוש בקרוזים. אחת הסיבות להתעוררות העכשווית בשוק הקרוזים היא בשורה חדשה עבורנו הישראלים: אם בעבר היה צריך לטוס לחו"ל כדי לצאת להפלגה, החל מהשנה התבשרנו על כך ששתי ענקיות שיט,  נורוויג'ין קרוז ליין (NCL) ו- MSC, החליטו לראשונה להביא את האוניות שלהן לנמל חיפה, ולאפשר לנופשים ישראלי להתחיל את ההפלגה מגבולות ישראל. לצד הבשורה לנופשים הישראלים, הפלגות נופש מאפשרות לנו ליהנות ממספר יעדים בנופש אחד, בלי שצריך להעביר את המזוודות ממקום למקום (הכול נשאר באונייה). וזה עוד לפני שדיברנו על העובדה שבית המלון הצף עוטף אותנו בתנאים אקסקלוסיביים עם נוף עוצר נשימה לים האינסופי. הנה כמה יעדים אפשריים לשייט חלומי.

שייט ליוון: איים של הנאה ים תיכונית

חבילות שייט ליוון יכולות לאגד בתוכן מגוון עצירות במוקדי משיכה מרכזיים, בהתאם לסוג ההפלגה ואורך הטיול. כך למשל יש הפלגות שמגיעות לעיר הבירה אתונה, ומאפשרות לנופשים לבקר ביעדים הנחשקים כגון האקרופוליס. חלק מההפלגות עוברות באיים הקסומים של יוון: ביקור בעיר הנמל חאניה במערב האי כרתים – המאופיינת בשווקים ססגוניים וסמטאות ציוריות, קפיצה לאי קוס הידוע בשל חופיו הלבנים, הפלגה לאי קורפו המשלב מראות הרריים מרהיבים עם סצנת בילויים תוססת ועוד.

הפלגה בניחוח אירופאי

ההפלגות ליוון וקפריסין מאפשרות לכם ליהנות מכל הטוב שיש לאווירה הים תיכונית המוכרת והטובה להציע. אם בא לכם ליהנות מאווירה אירופאית קסומה, גם הפלגות כאלה יש בנמצא: אפשר למצוא לבחור בהפלגות שיוצאות מחיפה בחגים (או קצת אחריהם), לעבר יעדים כמו עיר הנמל הצרפתית התוססת מארסיי, עיר הבירה האיטלקית עמוסת הקלאס וההיסטוריה רומא, הגעה לבירת חבל קמפניה נאפולי – המשובצת כיכרות מיוחדות, מוזיאונים ומסעדות עוד. בהתאם למסלול ההפלגה ואורכה, חלק מההפלגות משלבות מוקדי משיכה נוספים באירופה הקלאסית כגון ברצלונה – המשופעת בנקודות עניין מגוונות: מפארק השעשועים בטיבידאבו, הרמבלה – המדרחוב המרכזי של העיר, שפע של גלריות ומוזיאונים ועד אצטדיון הקאמפ נואו, הנחשב למקדש של אוהדי הכדורגל.

יוצאים לקרוז? אל תשכחו לבצע את הפעולה הבאה

בשנים האחרונות, במיוחד לאחר שהקורונה נכנסה לחיינו, גוברת המודעות לעשיית ביטוח נסיעות לחו"ל בקרב מטיילים: המחשבה שאולי נצטרך סיוע רפואי הרחק מהבית הפכה למוחשת יותר מאי פעם, והובילה לעלייה בפופולריות של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל . חשיבותו של ביטוח נסיעות גבוהה גם כשיוצאים לחו"ל בהפלגה, מסיבה אחת פשוטה: ברגע שאנחנו יוצאים מגבולות הארץ בכל צורה שהיא – בים, באוויר או ביבשה, ביטוח הבריאות הממלכתי שמכסה אותנו בגבולות הארץ לא יכול לסייע. ולכן, לא משנה לאיזה יעד נוסעים – כדי לכסות את עלויות הסיוע הרפואי ברגע שיצאנו מגבולות הארץ, צריך שיהיה לנו הכיסוי הביטוחי המתאים. כאן נכנס לתמונה ביטוח נסיעות לחו"ל, שנועד לכסות את ההוצאות הרפואיות במהלך החופשה מחוץ לגבולות המדינה – ועוד הרבה מעבר.

גם בקרוז: מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל?

הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל נועד כאמור לכסות הוצאות רפואיות, לרבות הוצאות הביקור אצל רופא, ניתוחים ואשפוזים. בעת ההצטרפות לביטוח נסיעות, חשוב לבדוק מהי התקרה לכיסוי הוצאות רפואיות. כך למשל ביטוח נסיעות הפניקס smart travel כולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא תקרה. זאת בשונה מביטוחים המוגבלים בתקרה, וחושפים אתכם למימון הוצאות רפואיות מכיסכם ברגע שעברתם אותה (למשל במקרים רפואיים מורכבים). לצד הרובד הבסיסי, ניתן להוסיף הרחבות בתשלום בהתאם לצרכים שלכם. כך למשל הפלגות נופש משלבות לרוב מגוון רחב של יעדים (וארצות), ומאגדות בתוכן אינספור אטרקציות. חלק מהאטרקציות המתוכננות כוללות פעילות אקסטרים כמו למשל סקי מים, בנג'י או צניחה חופשית? חשוב להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל הרחבת ספורט אתגרי: באופן הזה תוכלו לנפוש בראש שקט, בידיעה שתוכלו להפעיל את הביטוח גם בעקבות פגיעה במסגרת הפעילות האתגרית. לפני שאתם מבצעים את הפעילות האתגרית, וודאו שהיא אכן כלולה בהרחבה שרכשתם. נוסעים עם ציוד אלקטרוני יקר ערך, כמו לפטופ, מצלמה או סמארטפון יקרים? אפשר לרכוש כיסוי ייעודי ונפרד עבור כל אחד מהם, ולקבל החזר הוצאות במקרה של גניבה.   מי אמר שחייבים לעבור דרך שדה התעופה כדי ליהנות מחופשה חלומית בחו"ל? הפלגת נופש תאפשר לכם לצאת למסע קסום בים הגדול, בדרך למגוון יעדים מהנים.   מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL. החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שייטתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: