אא

סאן אקספרס תפעיל טיסות ישירות מאנטליה לריגה, וילנה וטאלין בירת אסטוניה

המיזם המשותף של לופטהנזה וטורקיש איירליינס, חברת התעופה הטורקית, SunExpress, שנמל הבית שלה באנטליה בטורקיה ,תפעיל החל מחודש אפריל הקרוב טיסות ישירות למדינות הבלטיות: ריגה (לטביה), (טאלין) ואסטוניה (ליטא)

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

SunExpress המיזם המשותף של חברות טורקיש איירליינס וקבוצת לופטהנזה - תפעיל החל מחודש אפריל הקרוב טיסות ישירות מאנטליה לשלושת המדינות הבלטיות: לטביה, אסטוניה וליטא.

הטיסות מבירת התיירות הטורקית יהיו לערים וילנוס, טאלין וריגה בירת לטביה.

המיזם המשותף של לופטהנזה וטורקיש איירליינס, חברת התעופה הטורקית, SunExpress, שנמל הבית שלה באנטליה בטורקיה, מחבר את אנטליה עם טיסות סדירות ישירות לרוב היעדים בקווי פנים ובינלאומיים.

סאן אקספרס תציע טיסות מריגה ואל ריגה בקיץ 2022, החל מחודש אפריל הקרוב, עם שש טיסות שבועיות., ואילו לוילנה בירת ליטא תציע לא פחות מ-7 טיסות שבועיות גם החל מחודש אפריל. בשנת 2021, אנטליה, בירת התיירות של טורקיה, הייתה היעד הפופולרי ביותר לטיסות לא סדירות מריגה והיעד ה-10 הפופולרי ביותר מריגה, למרות שטיסות ריגה-אנטליה בוצעו רק בעונת הקיץ.

בממוצע, בעונת הקיץ הקודמת, ביצעו ארבע מובילים לא סדירים שמונה טיסות בשבוע מריגה לאנטליה ועד 14 טיסות בשבוע בעונת קיץ 2021.

חברת סאן-אקספרס, שהוקמה בידי לופטהנזה וטורקיש-אירליינס לפני 30 שנים, רשמה חידושים לא מבוטלים בתעשיית התעופה כולל את האפשרות להזמין טיסות בדיבור באמצעות אלקסה של אמזון.

ריגהריגה
ריגה, לטביה. צילום: 123RF

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: