אא

סבב מינויים במלונות פתאל

רשת המלונות הודיעה על שורה של מינויים חדשים במלונות הרשת ברחבי הארץ

תמונה: פתאל תמונה: פתאל
נביס יונס מונה לתפקיד מנהל ערב של מלון לאונרדו טבריה. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל הקבלה של מלון לאונרדו טבריה ומנהל קשרי האורחים. שמעון אפטקמן מונה לתפקיד מנהל ערב של מלון לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול. בתפקידו האחרון כיהן כסגן מנהל מחלקת הקבלה של המלון לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול. סוזן מחול מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה חיפה. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת קשרי אורחים של מלון U בוטיק כנרת. כפיר חדד מונה לתפקיד שף ראשי של אשכול מלון NYX הרצליה והרודס הרצליה. משנת 2014 היה שותף כפיר לפתיחת מלון הרודס הרצליה כשף ראשי וכחלק מצוות ההקמה של המלון. אלכס בייטמן מונה לתפקיד שף תפעולי של מלון הרודס הרצליה. בייטמן הצטרף לרשת בשנת 2010 ובין תפקידיו האחרונים כיהן כשף ראשי של מלון לאונרדו בוטיק ת"א ומלון לאונרדו סוויט בבת ים, משנת 2016 כסגן שף במלון הרודס הרצליה. קייסי גאודת מונה לתפקיד מנהל מזון ומשקאות תפעולי של מלון NYX הרצליה. בתפקידו האחרון כסגן מנהל מחלקת מזון ומשקאות של מלון סטאי כנרת. רינו חיון מונה לתפקיד מנהל מחלקת האחזקה של מלונות לאונרדו ביץ' תל אביב ולאונרדו ארט תל אביב. בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת האחזקה של חברת מרחבים עוצמה. אושרי דאבוש מונה לתפקיד מנהל קשרי אורחים של מלון NYX תל אביב. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל המסעדה של מלון NYX תל אביב. סמדר גלאון מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של אשכול המלון לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו בוטיק ירושלים. בתפקידה האחרון כמנהלת משאבי אנוש של מלון ישרוטל כרמים. מיכל רפואה מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה וקשרי אורחים של מלון לאונרדו בוטיק ירושלים. בתפקידה האחרון ניהלה עסק עצמאי לטיולי שטח וימי גיבוש בירושלים. אסף טל אלמקייס מונה לתפקיד קצין ביטחון ראשי ומנהל הרכש של מלון לאונרדו פלאזה אשדוד. בתפקידו האחרון כנציג מכירות פרונטלי בחברת צ'מפיון מוטורס. מיכאל דהן מונה לתפקיד מנהל אגף החדרים של מלון לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול. בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת הקבלה של אשכול מלונות ישרוטל וגנים ים המלח. ירדנה בסטקאר מונתה לתפקיד מנהלת הרכש של מלון לאונרדו קלאב ים המלח הכל כלול. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אדמיניסטרציה של חממה טכנולוגית ("החממה"). עפרה קדוש מונתה לתפקיד מנהלת אגף החדרים של מלון לאונרדו פלאזה אילת. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אגף הבוטיק בארמונות הרודס אילת. קדוש נמנית על משתתפי עתודת מנכ"ל החברה. חן מלול מונתה לתפקיד מנהלת קשרי אורחים של מלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול פלוס. בתפקידה האחרון כיהנה כמבקרת מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה אילת. פיטר ברקוביץ מונה לתפקיד מנהל מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול פלוס. בתפקידו האחרון כמנהל קבוצות של מלון U מג'יק פאלאס אילת. פיטר נמנה על בוגרי תכנית יוצרים עתיד של החברה. עינת בניסטי מונתה לתפקיד מנהלת אגף הבוטיק של מלון ארמונות הרודס אילת. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מחלקת הקבלה של מלון U סוויטס אילת. עינת נמנית על משתתפי עתודת מנכ"ל החברה.

ערן עמר מונה לתפקיד מנהל מחלקת משק הבית של מלון ארמונות הרודס אילת. בתפקידו האחרון כמנהל אגף החדרים של מלון ישרוטל רויאל גארדן אילת.

עדן אליהו מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה של מלון U סוויטס אילת. בחצי שנה האחרונה כיהנה בתפקיד סגנית מנהלת מחלקת הקבלה של המלון. מיכאל בביצקי מונה לתפקיד מנהל ערב של מלון U סוויטס אילת. בתפקידו האחרון כמנהל לוגיסטיקה של חברת אלגה-טכנולוג'יס. חן ירמי מונתה לתפקיד מנהלת ערב של אשכול המלונות לאונרדו רויאל ריזורט אילת ולאונרדו פריוילג' אילת. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת ערב של מלון לאונרדו קלאב אילת הכל כלול פלוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: