אא

שר התיירות תומך בסבסוד טיסות להבאת תיירים על פני שלטי חוצות בעולם

יואל רזבוזוב, שר התיירות, סבור שהדרך לעידוד תיירות נכנסת לישראל, אפקטיבית יותר בדרך של סיוע לחברות התעופה (סבסוד כרטיסי טיסה) שיודעות לשווק בעצמן את ישראל לציבור הנוסעים. באיזה שלב נמצאת יוזמת השר האמורה?

צילום: 123rf צילום: 123rf
שר התיירות, יואל רזבוזוב, משנה את האסטרטגיה של משרד התיירות לשיווק מדינת ישראל בעולם. ההחלטה לשנות את האסטרטגיה נובעת מאמונה של השר רזבוזוב כי הדרך הטובה לעודד תיירות נכנסת לישראל היא על ידי תמיכה בחברות תעופה שונות באמצעות סבסוד כרטיסי טיסה שהן מוכרות. השר רזבוזוב, שכאמור החליט לשנות את האסטרטגיה והדרך בה נהג המשרד עד כה במרוצת השנים, סבור שיש להפסיק להוציא סכומי כסף גדולים על קמפיינים של שלטי חוצות או על אוטובוסים בחו"ל. לטעמו, הם כבר לא אפקטיביים והכי נכון לתמוך בחברות התעופה שיודעות כיצד לשווק את המוצר שלהן לציבור הנוסעים.
שר התיירות על כניסת תיירים לארץשר התיירות על כניסת תיירים לארץ
יואל רזבוזוב, שר התיירות. צילום: תמר מצפי שר התיירות מצוי במגעים עם משרד האוצר על מנת לקדם את המהלך האמור. למשרד התיירות יש את הכסף הדרוש לכך, אך נדרש לאישור האוצר להעברתו. לפני עידן הקורונה, משרד התיירות נהג לסבסד בעונת החורף טיסות תיירים לאילת. המדינה שילמה לחברות התעופה 60 אירו לכל נוסע שנחת בעיר הנופש הדרומית. סבסוד נוהל הטיסות לאילת הוכיח את עצמו בעבר. הביא לעלייה במספר התיירים שהגיעו מדי חורף לאילת. כיום, במסגרת הרצון להשיב את התיירות לישראל במספרים גדולים ככל הניתן, משרד התיירות החל באוקטובר האחרון לבחון, כפי שפורסם בפספורטניוז, את האפשרות להרחיב את הסבסוד להטסת תיירים, לא רק לאילת אלא לכל אזורי הנופש בישראל. בהנחה שתייר מוציא בממוצע בישראל כ-1,000-1,300 דולר, סבסוד של כרטיס טיסה, כאמור כ-60 אירו לתייר, ישתלם למדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: