אא

"סוכני הנסיעות חוסכים כסף וזמן רב ללקוחות"

מחקר חדש במימון תאגיד קרניבל, קובע כי 69% מהמזמינים נסיעה באמצעות סוכני הנסיעות מספרים כי הסוכנים חוסכים להם זמן וכסף בתכנון ובהזמנה". יו"ר איגוד סוכני הנסיעות בארה"ב: "המחקר מפריך את המיתוס, שהזמנה ישירה מהספקים או בזבוז שעות במחשב מובילים לדיל טוב יותר, הנוסעים קבעו חד משמעית: "רוצים חוויית נסיעה טובה יותר, פנו לסוכן"

Shutterstock Shutterstock
האיגוד האמריקאי של סוכני הנסיעות, ASTA, מפרסם את הממצאים העיקריים מתוך מחקר חדש על פעילות סוכני הנסיעות. עפ"י ממצאי המחקר סוכני הנסיעות חסכו בממוצע לכל לקוח, שביצע הזמנה באמצעותם, 452 דולר ו-4 שעות של תכנון בכל נסיעה. המחקר, שנערך במימון תאגיד קרניבל, התמקד בהשפעת סוכני הנסיעות על הלקוחות תחת הכותרת: "איך סוכני הנסיעות חוסכים זמן וכסף ללקוחות". בין ממצאי הסקר: 63 אחוז מהנשאלים אמרו, שהזמנת הנסיעה באמצעות סוכן נסיעות "עשתה את חוויית הנסיעה מוצלחת יותר", ו-69 אחוז ציינו כי "הסוכנים חוסכים להם זמן בתכנון ובהזמנה". הסקר מצא גם כי 47 אחוז מן הנוסעים, שלא השתמשו בסוכן נסיעות, היו בכל זאת שוקלים פנייה לסוכן נסיעות, אם זה היה חוסך להם כסף ומסייע להם להימנע מטעויות. בפרסום הראשוני של הממצאים אמר Zane Kerby, נשיא ומנכ"ל ASTA: "לא יכולנו להתאפק בפרסום הידיעות הטובות, שהשימוש בשירות סוכני הנסיעות הוא ברמה הגבוהה ביותר מאז התחלנו לבדוק את הנושא בסקרים עצמאיים לפני שלוש שנים. נכון להיום, הלקוחות ניסו כבר הכל. הם הזמינו און-ליין, הם הזמינו ישירות, והם השתמשו בשירותי סוכן נסיעות". קרבי סיכם: "המחקר הזה מפריך את המיתוס, שהזמנה ישירה מהספקים או בזבוז שעות במחשב יובילו אותך לדיל טוב יותר או יקנו לך חוויית נסיעה מאושרת יותר. הלקוחות הביעו דעה חד משמעית: אם אתה רוצה חוויית נסיעה טובה יותר, פנה לסוכן". תוצאות הסקר המלא על כל ממצאיו יתפרסמו ב-30 במאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: