סייבר: ההכנסות צנחו ב-92% ברבעון השני
"למרות שיצאנו מהרבעון עם הזמנות חיוביות, סביבת הנסיעות הכוללת נותרה בדיכאון קשה", מציין המנכ"ל של סייבר העולמית, שחידשה את הסכמי ההפצה עם חברות תעופה גדולות, כמו יונייטד איירליינס ואייר ניו זילנד
צילום: 123rf
תאגיד הטכנולוגיה התיירותית, סייבר, דיווח על הפסד תפעולי של 384 מיליון דולר ברבעון השני של השנה, כשההכנסות צנחו ב-92% ל-83 מיליון דולר בלבד. וזאת לעומת הרבעון השני של השנה שעברה, שהניב לסייבר הכנסות של מיליארד דולר. מנכ"ל סייבר, שון מנקה, אמר כי הזמנת הטיסות הייתה בשפל הכי נמוך באפריל, כאשר הביטולים מאפילים על ההזמנות החדשות. בחודשים מאי ויוני ניכר שיפור, אך הם עדיין היו רחוקים מאד מהרמות הרגילות של השנה שעברה.. מנקה אמר, כי תחילת הרבעון השלישי הייתה די סטטית, מאחר שמדינות רבות חווות גל שני של התפשטות הקורונה, אך ניכר שיפור קל בימים האחרונים. "למרות שיצאנו מהרבעון השני עם הזמנות חיוביות בחודש ביוני, לראשונה מאז תחילת מרץ, ושיפור חזק יותר בהזמנת בתי מלון, סביבת הנסיעות הכוללת נותרה בדיכאון קשה", ציין מנקה. עם זאת, סייבר לא שוקטת על השמרים, משתדלת לחדש ולפתח את מערכותיה, וזה מכבר גם חידשה את הסכמי ההפצה העיקריים עם כמה חברות תעופה גדולות, כמו יונייטד איירליינס ואייר ניו זילנד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}