אא

סין מקלה את אמצעי המאבק בקורונה לתיירים בינלאומיים

למרות מדיניות "אפס קורונה" והתפרצות מחודשת, שגרמה להידבקות של מאות אלפים, ממשלת סין החליטה להגדיל משמעותית את היקף הטיסות הבינלאומיות בעונת החורף ולהקל על התיירים בחובת הבידוד והבדיקות

בייג'ינג, סין. צילום: 123rf בייג'ינג, סין. צילום: 123rf

ממשלת סין פרסמה חוזר לעדכון מדיניות המאבק נגד הקורונה "כדי לשים את האנשים ואת חייהם מעל כל דבר אחר", וכדי להתמודד עם "מניעת מקרים מיובאים והתפרצויות מקומיות כאחד". המדינה שואפת להמשיך במדיניות של "אפס קורונה", ויחד עם זאת, מבהירה כי "ייעול והתאמת אמצעי התגובה לקורונה אין פירושם התרופפות המניעה והבקרה נגד הנגיף".

חלק מהצעדים החדשים כוללים את קיצור הבידוד ביומיים לנוסעים בינלאומיים, והנוסעים הנכנסים יחויבו מעתה ב-5 ימי בידוד (במקום 7) באתר ייעודי ועוד 3 ימים בבידוד ביתי. כמו כן, המדינה תדרוש מעתה רק תוצאה של בדיקה בודדת 48 שעות לפני העלייה לטיסה לסין, במקום שתי בדיקות עד עתה.

כמו כן, נקבעו גם מקרים חריגים. "נוסעים עסקיים חשובים וקבוצות ספורט יועברו ישירות לאזורים סגורים, פטורים מבידוד", נכתב עוד בהודעת מועצת המדינה. ראוי לציין כי מגפת הקורונה בסין עדיין מתפרצת מעת לעת באזורים שונים. בתדרוך האחרון של מצב המגפה במדינה, ב-10 בנובמבר, ועדת הבריאות הלאומית (NHC) ציינה כי היו 268,753 מקרים מאושרים של נדבקים חדשים ו-5,226 מקרי מוות. סין מתנהלת תחת מדיניות "אפס קורונה" מאז תחילת המגפה במרץ 2020, ובכל פעם שמתגלה התפרצות גדולה באזור מסוים, מוטל סגר מוחלט על האזור. בסוף חודש אוקטובר, מינהל התעופה האזרחי של סין (CAAC) ציין כי הוא מתכנן להגדיל את מספר הטיסות הבינלאומיות ב-106% במהלך עונת החורף, וכפי שפרסמנו זה מכבר, חברות התעופה הסיניות מתחילות לחדש קווים בינלאומיים בשבועות ובחודשים הקרובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםסיןבידוד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: