סינגפור איירליינס משיקה את מערכת ה-NDC ועמלת ההפצה בישראל
בחברת אופן סקיי נציגת סינגפור איירליינס בישראל מציינים כי התוכנית החדשה המשתמשת בטכנולוגיית API, כוללת התקנים ייחודיים המפותחים במערכת ה- New Distribution Capability, על מנת לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס ישירות לשותפיה המסחריים
צילום: 123rf
סינגפור איירליינס תשיק את מערכת ה- NDC בישראל, ותיישם דמי הפצה בערוץ ההזמנות המסורתי של חברת Edifact. מערכת ה-New Distribution Capability) NDC), היא מודל חדש של חברות התעופה שיעבירו קבצים ישירות לסוכני הנסיעות בהתאם לצרכים ולדרישות שלהם. כיום מרבית כרטיסי הטיסה שממונפקים על סוכני הנסיעות בעולם נעשים באמצעות מערכות ההפצה הגלובליות הוותיקות. בחודש מאי 2018, סינגפור איירליינס הציגה את תוכנית ה- SIA KrisConnect, על מנת להפוך מידע ופונקציות בפלטפורמות הדיגיטליות של חברת התעופה הלאומית של סינגפור לזמינים יותר לשותפים, ובכך לשפר את חוויית הלקוח הכוללת. התוכנית החדשה משתמשת בטכנולוגיית API, כולל התקנים המפותחים בתעשייה New Distribution Capability (NDC), כדי לאפשר הפצה ישירה של תוכן ומידע מסינגפור איירליינס לשותפיה המסחריים. שותפיה המסחריים של סינגפור איירליינס יהנו מגישה למגוון רחב ומעודכן של תוכן ומידע. כיום ישנן 4 אפשרויות להתחבר ל- NDC:
- חיבור ישיר עם SIA,
- באמצעות כל אחד מהשותפים הטכנולוגיים או האגריגטורים,
- הרשמה דרך כל אחד מה- GDS ואחרון חביב
- התחברות ל- AGENT 360, אתר סוכני הנסיעות של סינגפור איירליינס. כל ארבעת הערוצים יספקו למשתמשים גישה נוחה ומקיפה לתוכן ולפונקציות של SIA NDC. ובאיזו אפשרות יבחרו סוכנים; כולם מקושרים ל- BSP.
אפרים פורטיס: השלים מהלך דרמטי
אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי. צילום: פספורטניוז
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}