סמייל מסביב לשעון
הנהלת המכביה בחרה בחברת סמייל של הלשכה למארגני תיירות נכנסת לקלוט בשדה התעופה את אלפי הספורטאים והמשלחות המשתתפים במכביה ה-20. יוסי פתאל: "קליטה של משלחות בסדר גודל כזה בפרק זמן קצר כל כך מורכבת ולשמחתי עוברת בהצלחה ועם חיוך"
"סמייל מסביב לשעון": לשכת מארגני התיירות סביב לשעון בנתב" עם משתתפי המכביה|
חברת סמייל שרותי תיירות של הלשכה למארגני תיירות נכנסת עובדת בימים אלו מסביב לשעון בשדה התעופה בנתב"ג בקבלת כ- 6,000 משתתפי המכביה בשדה התעופה, וסיוע בהעברתם אל בתי המלון והאתרים השונים. הנהלת המכביה החליטה הפעם שלא להקים מערך אופרציה עצמאי לקליטת משלחות הספורטאים והמלווים למכביה ה-20, ובחרה בחברת סמייל של הלשכה למארגני תיירות נכנסת לקלוט בשדה התעופה את אלפי הספורטאים והמשלחות. בלשכת מארגני התיירות הוכרז על "גיוס כללי", עליו מפקחת מקרוב מנהלת סמייל בנתב"ג נעה הנדלר-אלקובי, וכל אלפי המשתתפים המגיעים מרחבי העולם מועברים עפ"י הנחיות הנהלת המכביה. מנכ"ל הלשכה למארגני תיירות נכנסת, יוסי פתאל: "אני שמח על האמון שניתן הפעם בחברת סמייל. הארגון מחדש של הפעילות בשדה התעופה יחד עם צוות מנצח ומנהלת נמרצת מביאים אלינו עבודות בהיקפים שלא ידענו בעבר. קליטה של משלחות בסדר גודל כזה בפרק זמן קצר כל כך מורכבת ולשמחתי עוברת בהצלחה ועם חיוך". צילומים לנעה הנדלר-אלקובי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}