אא

הערים הדיגיטליות בעולם לשנת 2022: ברלין ומדריד בראש, דובאי חמישית

סקר מיוחד של האו״ם מדרג את הערים הדיגיטליות באירופה. דובאי מדורגת במקום החמישי בעולם והראשון בעולם הערבי. המדד מתייחס לחמישה קריטריונים: מסגרת מוסדית, אספקת תוכן, מתן שירותים, השתתפות ומעורבות וטכנולוגיה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דובאי מדורגת במקום החמישי בעולם והראשון בעולם הערבי בסקר הערים הדיגיטליות של האו"ם לשנת 2022.

דובאי השיגה תוצאות יוצאות דופן במדד השירות המקוון שהונפק על ידי האו"ם, כחלק מהסקר המדיני הדיגיטלי הדו-שנתי, כעיר שקיבלה את הביצועים הכי טובים בעולם הערבי במדד, ובמקום החמישי בעולם כולו. דובאי קיבלה ציונים מושלמים במסגרת מוסדית, אספקת תוכן ואספקת שירותים, מה שזיכה אותה בדירוג העליון באינדיקטורים החיוניים הללו וביסוס המוניטין שלה כאחת המדינות הדיגיטליות הטובות בעולם. דובאי קיבלה גם דירוג רביעי במדד הטכנולוגיה, כאשר התמודדה מול ערים ב-193 מדינות. דובאי ממוקמת במקום החמישי, אחרי ברלין, מדריד, טאלין וקופנהגן, המדורגות במקומות הראשונים.

המדד מתייחס לחמישה קריטריונים: מסגרת מוסדית, אספקת תוכן, מתן שירותים, השתתפות ומעורבות וטכנולוגיה. הדו"ח הדגיש את הצלחתה של דובאי בהקמת דובאי דיגיטלית כמודל לפיתוח מסגרות מוסדיות. אינדקס אספקת התוכן מודד את הזמינות של מידע ומשאבים ציבוריים בסיסיים באינטרנט.

המדד השלישי – מתן שירותים – מתמקד בזמינות ואספקת שירותים ממשלתיים בערוצים דיגיטליים, מודד את מידת התייעלות, פרואקטיבי, אינטראקטיבי ויכולת להבטיח את שביעות רצון הלקוחות. אינדקס הטכנולוגיה מתמקד במאפיינים הטכניים של פורטלים מקוונים, ההופכים את האתר והתכנים לנגישים בקלות ללקוחות מסביב לשעון, כמו לדוגמא: צ'ק אין דיגיטלי בהגעה למלון. במהלך תהליך ההערכה, נמדדים גם מדדי משנה רלוונטיים כגון נגישות, יכולות תפקודיות, אמינות, ניידות, משיכה ויזואלית והתאמה לתקני טכנולוגיה. הכי דיגטלית. ברלין.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: