עד כמה משבש האומיקרון את הרגלי הנסיעות שלנו? מסתבר שדי הרבה
על פי סקר של חברת Longwoods International, אמון הציבור בתכנון נסיעות יורד בהתמדה מאז שהאומיקרון נכנס לחיינו. "אי הוודאות לגבי גל ההדבקה הנוכחי של האומיקרון גרם לנוסעים לדחות חופשות", כך לדברי נשיא החברה
צילום: שאטרסטוק
האם תהיתם איך בדיוק משפיעה העלייה הדרמטית בשיעורי הנדבקים בקורונה על הרגלי הנסיעות, הקניות והאכילה במסעדות, במיוחד עם הזינוק החד שהביא עמו זן האומיקרון המדבק במיוחד? הנה כמה נתונים שעולים ממחקר שביצעה חברת Longwoods International בקרב מטיילים אמריקאים. הסקר נערך ב-5 בינואר, בשיתוף עם Miles Partnership, תוך שימוש במדגם אקראי שנלקח מתוך פאנל של 1000 צרכנים מבוגרים, בני 18 ומעלה. וגם אם כרגע נדמה שהכול פתוח ושאין שום מניעה לטייל, לערוך קניות או לשבת במסעדה, התוצאות מוכיחות שזן האומיקרון אכן גובה מחיר לא מבוטל בכל מה שקשור לתכנון נסיעות ולתפיסת הבריאות והביטחון שלנו. שיעור המטיילים שמתכנן נסיעה בחודש הקרוב ירד משמעותית מ-23% באוקטובר ל-15% בלבד בינואר. מצד שני, נראה שמטיילים רבים ממתינים להתפתחויות ומתכננים לטווח הרחוק, שכן שיעור המזמינים נסיעות לעוד שישה חודשים מעכשיו ואף יותר מזה עלה מ-19% באוקטובר ל-23% בתחילת ינואר, כך על פי הסקר. לדברי אמר אמיר איילון, נשיא ומנכ"ל Longwoods International: "אי הוודאות בכל מה שקשור לגל ההדבקה הנוכחי של האומיקרון גרם לנוסעים לדחות נסיעות. כמו בגלי הקורונה הקודמים, המצב הנוכחי של המגיפה משפיע ישירות הן על התכנון והן על רכישה בפועל של נסיעות." שיעור המטיילים שמרגיש בטוח לנסוע אל מחוץ לקהילה ירד מ-70% בנובמבר ל-61% בינואר, בעוד שאמון הציבור ביציאה לקניות או בישיבה במסעדות מקומיות מראה גם הוא ירידות דומות. יתרה מכך, שיעור הנכונות של המשתתפים בסקר לפתיחת הקהילה המקומית למבקרים מבחוץ ירד אף הוא מ-61% בנובמבר ל-53% בתחילת ינואר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}