אא

עובדי אל על יקיימו צעדי מחאה ויפגינו נגד האוצר: "אם יש מישהו שחושב שניתן לו לרמוס אותנו, כדאי לו לחשב מסלול מחדש"

בכוונת העובדים לצאת להפגנות בכל הארץ והקמת מאהלי מחאה מול ביתם של כמה מפקידי האוצר אשר לדבריהם מבקשים לפרק את החברה. ביום שלישי הקרוב, יקיימו הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר ועד העובדים: "נלחמים על הפרנסה שלנו, האוכל של הילדים שלנו והחברה הלאומית שלנו"

יחזרו להפגין. עובדי אל על, בהפגנה בחודש מאי 2020 צילום: ועד עובדי אל על יחזרו להפגין. עובדי אל על, בהפגנה בחודש מאי 2020 צילום: ועד עובדי אל על
מועצת עובדי אל על החליטה הערב מוצ"ש ה- 9.5, על תחילת צעדי מחאה והפגנות כנגד פקידי האוצר. בכוונת העובדים לצאת להפגנות בכל הארץ והקמת מאהלי מחאה מול ביתם של כמה מפקידי האוצר אשר לדבריהם מבקשים לפרק את החברה. כמו כן הוחלט כי ביום שלישי הקרוב, תערך הפגנת ענק מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. "ביבי הבטיח ועל כן ביבי צריך לקיים." *שרון בן יצחק יו"ר מועצת העובדים: "בעוד עם כל החברות באוצר מדברים על מענקים של מליארדים, מישהו שם החליט שלצורך מתן הלוואה לאל על - לא מענק ולא פיצוי - הלוואה, יש להקריב אלפי עובדי אל על. אין בכוונתנו לאפשר את פירוק החברה. עובדי אל על ש 90% מהם עובדים בשכר מינימום נכנסו מתחת לאלונקה מתוך אחריות ושמירה על הבית והציגו תוכנית התייעלות של מיליארד דולר בחמש שנים וזכו ליחס מזלזל והתעלמות מוחלטת מצד פקידי האוצר." בן יצחק מוסיף ואומר: "אנו נלחמים על הפרנסה שלנו, האוכל של הילדים שלנו והחברה הלאומית שלנו ואם יש מישהו שחושב שניתן לו לרמוס אותנו ברגל כזאת גסה אז כדאי לו לחשב מסלול מחדש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: