אא

עובדי אל על לנתניהו: התערבותך הדחופה להצלת עובדי החברה

"אני וחברי במועצת העובדים, נותנים בך אמון, ומצפים שתקיים את הבטחתך לעובדי החברה ותנחה את הגורמים הרלבנטים במשרד האוצר לתת לחברת אל על סיוע כספי מידי". כך כותב יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק, לרה"מ, בנימין נתניהו. ומה הוא כותב לו על דרישת האוצר לפטר המוני עובדים?

יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק. צילום: יח"צ יו"ר ועד עובדי אל על, שרון בן יצחק. צילום: יח"צ
נציגות עובדי אל על בראשות היו"ר, שרון בן יצחק, מבקשת במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לקיים עמו פגישה דחופה לצורך התערבותו בסיוע כספי מידי להצלת עובדי אל על. וכך כותב בן יצחק לנתניהו, "מועסקים בחברת אל על כ-6,500 עובדים ועוד אלפי עובדים בחברת הבת. נציגי משרד האוצר דורשים מהנהלת החברה לבצע פיטורים המוניים של עובדי אל על כתנאי למתן סיוע כספי לחברה. דרישה זו חסרת הגיון לחלוטין. בעת הנוכחית אנו עדים לכך שמרבית הממשלות ברחבי העולם מסייעות לחברות התעופה במתן מענקים כספיים, ואף מתנות את מתן המענקים הללו בשמירה על מקומות העבודה של עובדיהן, ואילו בארץ, למרות שהמדינה מחזיקה מניית זהב בחברה, משרד האוצר דן אך ורק באפשרות לתת לחברת אל על סיוע כספי בדמות מלווה, שתמורתו נדרשת התייעלות מסיבית חסרת היגיון, שבסיסה פיטורים המוניים של עובדים ששכרם נמוך. כתחליף לכך ראוי לדון באפשרות של שמירת מקומות עבודתם של העובדים המוחלשים, ותחת זאת קיצוץ שכר משמעותי של בעלי השכר הגבוה בחברה". עוד כותב בן יצחק, "אני וחברי במועצת העובדים, נותנים בך אמון, ומצפים שתקיים את הבטחתך לעובדי החברה ותנחה את הגורמים הרלבנטיים במשרד האוצר לתת לחברת אל על סיוע כספי מידי, הכולל מענק, לצורך הצלחה. זאת על מנת שדגל ישראל ימשיך להתנוסס בגאון על זנבות מטוסינו בכל רחבי העולם".  
bibi netanyahubibi netanyahu
"מצפים שתקיים הבטחתך... שדגל ישראל ימשיך להתנוסס בגאון על זנבות מטוסינו בכל רחבי העולם". רה"מ, בנימין נתניהו. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאל עלועד עובדי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: