אא

עלייה משמעותית במספר הישראלים שביקרו בסלובניה ב-2015

עיר הבירה לובליאנה אשר נבחרה בתואר המכובד של "העיר הירוקה של אירופה לשנת 2016, תהיה גולת הכותרת של הדוכן הסלובני ביריד ה IMTM הנפתח מחר. על פי לשכת התיירות הסלובנית בשנת 2015 נרשמה עליה של 31.7% במספר הישראלים שביקרו במדינה

נהר הסוקה בסלובניה נהר הסוקה בסלובניה

לשכת התיירות של סלובניה תציג השנה בביתן בתערוכת התיירות ה-IMTM.

משלחת של כ-14 חברות וספקי שירותי תיירות ולשכת התיירות של העיר לובליאנה, תציג בתערוכה את האפשרויות הרבות שמציעה סלובניה לכל סוג של טיול וחופשה.

עיר הבירה לובליאנה אשר נבחרה בתואר המכובד של "העיר הירוקה של אירופה לשנת 2016, תהיה גולת הכותרת של הדוכן השנה, והמבקרים יוכלו לשמוע על האטרקציות החדשות שמציעה העיר. העיר נבחרה הודות לפרויקטים נרחבים ומושקעים בנושאי איכות סביבה בשנים האחרונות ונחשבה לאחת הערים הכי נקיות, מסודרות וידידותיות בעולם.

בנוסף יוצגו בדוכן האפשרויות החדשות והנוספות אשר מציעה סלובניה במגוון תחומים כמו: אתרי ספא ומרפא המפוארים והמובילים בעולם הכוללים מעיינות מינרליים ואויר הרים צלול, טיולי טבע וטראקים בנופים מרהיבים, פארקים ירוקים עצומים, טיולי אופניים ושטח, כפרי נופש למשפחות ליד האגמים והנהרות הרבים, טיולי תרבות וטבע, סקי באלפים ועוד.

בתום התערוכה, ביום רביעי בערב, יערך אירוע חגיגי בבית שגרירת סלובניה ברברה סושניק בהרצליה, בהשתתפות ראשי משרד התיירות הסלובני, נציגי החברות הסלובניות וראשי ענף התיירות והנסיעות המקומית וזאת לציון היבחרה של לובליאנה כעיר הירוקה לשנת 2016.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: