אא

עם תמיכה מרומזת באוקראינה: אפל הכריזה על מוצרים חדשים

אחרי אינספור שמועות והדלפות, אפל קיימה את אירוע האביב והכריזה על שורה של מוצרים חדשים, וגם האייפון SE המוזל. כל הפרטים על אירוע ההכרזה

האייפון SE עם קישורית דור 5. צילום: יח״צ האייפון SE עם קישורית דור 5. צילום: יח״צ
אירוע האביב של אפל יצא לדרך אתמול (שלישי) כשהחברה הכריזה על שלל מוצרים חדשים, עם הבטחה להפוך את 2022 לשנה עם הכי הרבה מוצרים שהשיקה אי פעם, ובעיקר עם מטרה להפוך את החיים של אינטל לקשים עוד יותר. החברה הציגה שורה של מוצרים חדשים, וגם אייפון מוזל שאומנם התייקר מעט, אך כולל יכולות דור חמש. האירוע שזכה לכותרת ״Peek Performance״ (ביצועי שיא), כלל שורה חדשה של מוצרים כמו ה-Mac Studio, מחשב שולחני חדש שמגיע עם מעבד חדש בשם M1 Ultra. האירוע התחיל כשטים קוק, מנכ״ל אפל עלה לבמה, וכבר ברשת עלו השערות כי בלבושו, מביע קוק תמיכה באוקראינה, כשלובש חולצה כחולה ועונד את ה-Apple Watch עם רצועה בצבע צהוב. 

החל מ-429 דולר: האייפון SE החדש

דגם האייפון SE מגיע בעיצוב זהה לדור הקודם, שגם הוא זהה לאייפון 8. מדובר באייפון מוזל עם מסך בגודל 4.7 אינץ׳, כפתור הבית המשלב זיהוי טביעת אצבע, מעבד A15 עוצמתי ומערך צילום הכולל חיישן אחורי יחיד של 12 מגה-פיקסל. ההזמנות המוקדמות יפתחו ב-11 במרץ, והוא ישלח לרוכשים ב-18 במרץ. מחירו עומד על 429 דולר כשהתוספת של 30 דולר לעומת דור קודם הינה ככל הנראה עבור קישורית 5G.  יש לציין כי דגמי האייפון SE לא תפסו בישראל, בעיקר בשל העיצוב המיושן והיכולות הלא כל כך מתקדמות. ההערכות הרווחות הן בעיקר כי הקהל הישראלי אוהב להיות עם הסמארטפונים המתקדמים ביותר, ושיטת הפריסה לתשלומים משחקת תפקיד חשוב. 

עם מעבד עוצמתי: האייפד Air משתדרג

שנה וחצי עברו מאז שאפל עדכנה את ה-iPad Air, וכעת הוא סוף-סוף זוכה לעדכון שמביא לו יכולות כל כך מתקדמות. הטאבלט החדש של אפל מגיע עם המעבד המתקדם שלה, בדומה למחשבי המקבוק Air, והוא תומך גם בקישורית דור 5, וחיבור USB-C עם קצב העברה של 10 גיגה-ביט. האייפד החדש מגיע עם מעבד 8 ליבות שמהיר יותר בכ-60% לעומת הדור הקודם, והוא כולל מעבד גרפי של 8 ליבות שמספק ביצועים כפולים לעומת הדור הקודם. בחזית ניתן למצוא מצלמת 12 מגה-פיקסל (לעומת מצלמת 7 מגה-פיקסל בדור הקודם) כשהיא תומכת בטכנולוגיה של אפל ״Center Stage״ שתשים אתכם במרכז בעת שיחות וידאו. עוד המסך בגודל 10.9 אינץ׳ שודרג כשהוא תומך בבהירות שיא של 500 ניטים ותמיכה ב-HDR. האייפד יוצע במחיר התחלתי של 599 דולר לגרסת ה-WiFI עם 64 גיגה-בייט ו-749 דולר לגרסת הדור החמש.  האייפד Air החדש. צילום: יח״צ

מסך חדש ומחשב שולחני עוצמתי

מבלי להגיד את זה בצורה מפורשת, אפל הסירה את מחשב ה-iMac 27 אינץ׳ מהאתר, ובמקומו, הכריזה באירוע על מסך חדש בגודל 27 אינץ׳ עם רזולוציית 5K ומעבד פנימי עוצמתי. המסך החדש מסוגל לספק עוצמת הארה של 600 ניטים, תמיכה בתקני הצבעים P3, והוא כולל מצלמת 12 מגה-פיקסל עם זווית רחבה לשיחות וידאו. המסך החדש ימכר תמורת 1,599 דולר.  ה-Mac Studio והמסך החדש. צילום: יח״צ ואי אפשר בלי נוכחות ישראלית באירוע: ג׳וני סרוג׳י, ישראלי לשעבר וסגן נשיא בכיר לטכנולוגיית חומרה באפל, הציג את ה-M1 Ultra, מעבד חדש ועוצמתי. אפל טוענת כי מדובר במעבד העוצמתי ביותר למחשבים אישיים. אם נדייק, מדובר בשני מעבדי M1 Max שחוברו יחדיו. לצד ערכת השבבים החדשה, אפל הציגה את ה-Mac Studio, מחשב נייח קומפקטי עם ביצועים חסרי תקדים שמיועדים בעיקר למוזיקאים, צלמים, אמני תלת-מימד ועוד. באפל טוענים כי המחשב מסוגל לספק ביצועים טובים יותר ב-80% מהמק פרו. דגם ה-Mac Studio עם מעבד M1 Max יעלה החל מ-1,999 דולר ואילו דגם ה-M1 Max יעלה החל מ-3,999 דולר. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: