אא

"ענף התיירות עובר מהפכה בחודשים האחרונים"

כך אמר השר יריב לוין בכנס משרד התיירות במלון מצודת דוד בירושלים, זאת בעקבות כניסתו לתוקף של התיקון לחוק התכנון והבניה. בין המשתתפים בכנס: מלונאים בכירים וביניהם אלפרד אקירוב, דוד פתאל, סמדר נמרודי, איש העסקים רמי לוי, בכירי התאחדות המלונות ועוד

ניר ברקת ויריב לוין. צילום: גדעון שרון לע"מ|צילום: גדעון שרון לע"מ|צילום: גדעון שרון לע"מ| ניר ברקת ויריב לוין. צילום: גדעון שרון לע"מ|צילום: גדעון שרון לע"מ|צילום: גדעון שרון לע"מ|
הזדמנויות עסקיות, מענקים להקמת מלונות, וקיצור הליכי תכנון ובניה – אלה חלק מהנושאים שנידונו היום בכנס שערך משרד התיירות בעקבות כניסתו לתוקף של התיקון לחוק התכנון והבניה שהוביל שר התיירות יריב לוין. הכנס, שהתקיים במלון מצודת דוד בירושלים עסק במשמעויות של הכרה בבתי מלון שיידונו בות"ל כתשתית לאומית בהליך מקוצר. כמו כן הוסבר ליזמים על אפשרות לקבל תוספת של עד 20% לזכויות הבניה של מלונות לטובת מגורים. מהלך זה יגביר את הכדאיות הכלכלית, יפחית ליזם את הסיכון, יגדיל את מקורות המימון ויקצר את משך החזר ההשקעה הראשונית. בכנס נכחו כ-250 אנשים - מהם עורכי דין, אדריכלים ומלונאים בכירים וביניהם אלפרד אקירוב, דוד פתאל, סמדר נמרודי,  איש העסקים רמי לוי, בכירי התאחדות המלונות ועוד. שר התיירות יריב לוין אמר בכנס: "ההיענות הגדולה של יזמים אשר הגיעו היום לכנס מעידה על המהפכה שעובר ענף התיירות בחודשים האחרונים. חוק המלונות והמענקים שמשרד התיירות נותן לשם עידוד הקמת מלונות, בדגש על מלונות עממיים, יביאו להגדלת היצע החדרים, להקמת מלונות עממיים, לשיפור המוצר התיירותי הישראלי ולהוזלת מחירי הנופש לתיירות הנכנסת ולתיירות הפנים כאחד. אני חושב שיש כאן הזדמנות אמיתית אליה ארתום גם את הבנקים. בכוונתי להיפגש בקרוב עם ראשי הבנקים ולצרפם למהלך".
צילום: גדעון שרון לע"מצילום: גדעון שרון לע"מ
צילום: גדעון שרון לע"מ ראש העיר ירושלים, ניר ברקת בירך על קיום הכנס ואמר, בין היתר, בהקשר של שיווק התיירות כי: "ירושלים היא מותג חזק יותר מישראל". ברקת הוסיף כי תיירות היא מנוע הצמיחה הגדול ביותר שיש לישראל, כאשר מדברים על היקף המועסקים. מנכל משרד התיירות אמיר הלוי הזמין את היזמים להיפגש עם אנשי המשרד כדי לקבל כל סיוע אפשרי, תוך שהוא מציין את יחסי הגומלין הטובים שיש למשרד מול הרשויות המקומיות בכל הקשור לפיתוח תשתיות תיירותיות ושיווק. הלוי הוסיף כי המשרד משווק את האטרקציות הייחודיות של ישראל בחו"ל ובונה "מוצרים תיירותיים".
8-18-1
צילום: גדעון שרון לע"מ בכנס השתתפו (ע"פ סדר הדוברים): דורון אהרון, סמנכ"ל לפיתוח תשתיות והשקעות, משרד התיירות; עו"ד עובד קדמי, יועץ משפטי, משרד התיירות; דלית זילבר, יו"ר הוועדה המחוזית ירושלים; מיקו ארדיטי, אדריכל; עו"ד יהודה רוה, מייצג יזמים; צחי חג'ג', יזם; נאווה אלינסקי-רדעי, מתכננת הות"ל, מייק סקה, מהנדס העיר הרצליה.
צילום: גדעון שרון לע"מצילום: גדעון שרון לע"מ
צילום: גדעון שרון לע"מ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: