אא

עסקת ענק במלונאות: 'בסט ווסטרן' רכשה את WorldHotels

רשת המלונות הגדולה, בסט ווסטרן, המנהלת 4,200 בתי מלון ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, משדרגת משמעותית את מערך היוקרה שלה עם רכישת מותג הפרמיום המייצג כ-300 מלונות ואתרי נופש איכותיים ביעדים אקסקלוסיביים

צילום: shutterstock|צילום: shutterstock צילום: shutterstock|צילום: shutterstock
בסט ווסטרן, רשת המלונות ואתרי הנופש הבינלאומית, שהמטה הראשי שלה שוכן בפניקס – אריזונה, הודיעה על השלמת המו"מ לרכישת מותג היוקרה המלונאי, WorldHotels, המייצג כ-300 מלונות ואתרי נופש ברמה הגבוהה ביותר במגוון יעדים אקסקלוסיביים ברחבי העולם. בסט ווסטרן, שעיקר פעילותה באמריקה הצפונית, נחשבת לאחת הרשתות המלונאיות הגדולות בעולם, לצד מריוט ואינטרקונטיננטל, והיא מנהלת 4,200 מלונות ואתרי נופש תחת 13 מותגי משנה שונים בכ-100 מדינות. רכישת WorldHotels תחזק מאד את ההיצע היוקרתי שלה, כשהמותג המלונאי הייחודי, המייצג כ-300 מלונות ואתרי נופש, זוכה למוניטין והערכה בענף כמייצג יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. צילום: shutterstock דייויד קונג, נשיא ומנכ"ל בסט ווסטרן, אמר עם השלמת הליך הרכישה: "הסינרגיה והשותפות בין שני המותגים תייצר עבורנו עדיפות בענף המלונאות התחרותי. אני מאמין כי רכישת WorldHotels מהווה פוטנציאל משמעותי ביותר", והביע תקווה כי החיבור בין המותגים גם יוביל מלונות איכות עצמאיים ברחבי העולם להצטרף למותג היוקרתי. המותג WorldHotels ימשיך ללוות את המלונות שהוא מייצג וייהנה מרשת השיווק, המכירות וההפצה הגדולה והמקיפה של בסט ווסטרן, וגם המנכ"ל, ג'ף אנדרו, ימשיך לנהל את המותג היוקרתי. אנדרו, מנכ"ל WorldHotels, הוסיף: "בסט ווסטרן היא אחד ממותגי המלונאות הגדולים, המכובדים והאמינים ביותר. איחוד הכוחות בינינו מבטיח עתיד מזהיר לשני המותגים. ההנהגה והנוכחות של בסט ווסטרן במגוון שווקים ברחבי העולם בלי ספק תסייע גם לנו לצמוח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםבסט ווסטרן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: