אא

פאפוס וסביליה נבחרו לערים המובילות באירופה ל"תיירות חכמה" לשנת 2023

שתי הערים, פאפוס (קפריסין) וסביליה (ספרד), ניצחו בתחרות "בירת אירופה לתיירות חכמה" לשנת 2023 של האיחוד האירופי, וזכו להוקרה ותמיכה בזכות "תיירות דיגיטלית, נגישה, בת קיימא ויצירתית"

פאפוס, קפריסין. צילום:  shutterstock פאפוס, קפריסין. צילום: shutterstock

בישיבת חבר השופטים האירופי בבריסל ב-9 בנובמבר 2022, פאפוס (קפריסין) וסביליה (ספרד) נבחרו לערים המנצחות בתחרות "בירת אירופה לתיירות חכמה" לשנת 2023. בסך הכל התמודדו 29 ערים מ-13 מדינות בפני חבר השופטים האירופי.

פאפוס וסביליה הרשימו את חבר השופטים האירופי, לא רק בהישגיהם המדהימים בכל ארבע הקטגוריות של התחרות - תיירות דיגיטלית, נגישה, בת קיימא ויצירתית - אלא גם בתוכניות הפעילויות, שהן מתכוונות לבצע במהלך 2023. שתי "בירות אירופה לתיירות חכמה" יקבלו פסל ייעודי, שיוצג בצורה בולטת במרכזי הערים במשך השנה הקרובה, והערים הנבחרות יזכו גם לתמיכה וקידום מכירות של האיחוד האירופי.

"בירות אירופה לתיירות חכמה" יהפכו לחלק מההתאוששות של תעשיית התיירות האירופית לאחר הקורונה, הכוללת תמיכה באמצעי תיירות חדשניים, והן אמורות להפוך למודל לחיקוי באירופה ומחוצה לה. המיזם "בירת אירופה לתיירות חכמה" של האיחוד האירופי נועד לקדם תיירות חכמה באיחוד האירופי על ידי תגמול ערים על הגישות התיירותיות שלהן בנגישות, דיגיטילזציה, קיימות ומורשת תרבותית ויצירתיות. היוזמה שואפת לטפח פיתוח תיירות חדשני ובר קיימא, כמו גם להפיץ חילופי שיטות עבודה מומלצות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםפאפוסהאיחוד האירופי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: