אא

פרסום ראשון: ההתאחדות לא תתערב בתלונת דיזנהאוז ואמסלם נגד תלמה

בית הדין לאתיקה של ההתאחדות החליט שלא להתערב בתלונת דינזהאוז בי.טי.סי ואמסלם נגד תלמה. "במהלך עשרות השנים מאז הותקנו כללי האתיקה, לא הובאה מעולם תלונה כנגד חבר התאחדות על פי כללי האתיקה"

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022 מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב נבחר למלון החדש הטוב בעולם לשנת 2022
תלונות חברות דיזנהאוז בי.טי.סי ואמסלם תיירות כנגד תלמה נסיעות ותיירות שבית הדין לאתיקה של ההתאחדות סוכני הנסיעות בדק אותן הסתיימו ללא כלום, זאת לאחר שבית הדין החליט שלא להתערב בעניין, ולהביא את ההליך לכלל סיום. בית הדין נימק את ההחלטה שלא להתערב בתלונות החברות בהחלטתו בין השאר כי: "בית הדין מצא שבמהלך עשרות השנים מאז הותקנו כללי האתיקה, לא הובאה בפניו מעולם תלונה כנגד חבר התאחדות על פי כללי האתיקה. הואיל ומדובר בכללים שהיוו למעשה "אות מתה" עשרות שנים, סבור בית הדין כי אין זה ראוי והוגן לקבל החלטה בתלונה על בסיס כללים אלה, תהא חמורה כלל שתהא, קודם לעדכון החברים בדבר הפעלת מנגנון בית הדין". עוד מציין בית הדין כי: "ההתאחדות ממילא שוקדת בימים אלה על שינוי חלק מהוראות התקנון, ובכלל זה חלק מן הכללים שעליהם בוססו התלונות. לאחר אישור התקנון באסיפה הכללית הקרובה, יינתן פומבי לנוסח כללי האתיקה החדשים ולכוונת ההתאחדות לפעול ליישומם ולאכיפתם". עוד מנמק בית הדין את החלטתו בכך שבין החברות כבר מתנהל הליך בבית המשפט: "לאור העובדה שהמתלוננות מנהלות הליכים כנגד תלמה בערכאות שיפוטיות שונות, שמורה להן כמובן הזכות להמשיך ולנהלם עד לסיומם, ממילא יוכרעו הסוגיות הרלוונטיות, לכאן או לכאן, בידי בתי המשפט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: