תל אביב 21°c
ניו יורק 10°c
לונדון 4°c
פריז 1°c
ברלין 1°c
אתונה 20°c
לרנקה 21°c
אא

העתיד כבר כאן: צפו בכנס מפתחי האפליקציות השנתי של אמדאוס

חברת אמדאוס ערכה כנס מפתחים בתחום התיירות בקמפוס Google בת"א. בכנס נטלו חלק סטראטאפיסטים ואנשי תוכנה ששמעו בין היתר על החידושים הטכנולוגים החמים של ענף התיירות והנסיעות

|גיא מנצור|||אבישי כהן |גיא מנצור|||אבישי כהן

  קרה לכם שראיתם סרט בבית וחשבתם לעצמכם "איך בא לי לטוס לשם?" כנראה שלאנשים באמדאוס גם קרה והם חשבו על פתרונות שיעשו את החיים קלים יותר. אמדאוס, ערכה הבוקר (ג'), את הכנס השנתי שלה עבור מפתחים בתחום התעופה והתיירות בקמפוס Google בת"א, אל הכנס הגיעו עשרות סטראט-אפיסטים ואנשי תוכנה מרחבי הארץ, ששמעו על החידושים והפיתוחים הטכנולוגים החמים בענף הנסיעות. כזכור, החל מחודש מאי האחרון, חברת אל על החלה למכור כרטיסים לטיסותיה בצורת תמחור חדשה הנקראת משפחות מחירים (Fair Family), כרטיסים מגיעים בשלוש רמות שונות: Lite, Classic & Flex. בצורה זו, לכל נוסע ישנה האפשרות לבחור על מה הוא משלם בטיסה ולקבל שירותים בהתאם למחיר ששילם. בכנס, הציגה אמדאוס את טכנולוגיית ה-Fair Family שלה, הנותנת מענה לצורת התמחור החדשה של אל על ושאר חברות התעופה המשתמשות בתצורה זו. באמדאוס מציינים כי, בעזרת טכנולוגיה זו, יוכלו המפתחים להציע את מגוון האפשריות לציבור הנוסעים בצורה ברורה, נוחה ומהירה. חידוש נוסף אותו הציגה אמדאוס למפתחים, הוא בדמות פלטפורמה חדשה הנותנת פתרונות לשילוב אפשרויות שניתן לצרף לכרטיס הטיסה, בדגש על תחום האירוח. פלטפורמה זו מאפשרת למתפתים שילוב מלא של PNR) Passenger name record) בו יתממשקו הזמנת כרטיס הטיסה, הזמנת המלון, הזמנת רכב וכדומה. בצורה זו, המפתחים יוכלו לעבוד מול מקור אחד על ממשק נוח מאשר מול כמה מקורות במקביל. כל שינוי, יעדכן את שאר הגורמים בצורה אוטומטית.

הפלטפורמה החדשה תומכת ברשתות המלונות המובילות (כמו הילטון, רדיסון ומריוט), ולדברי החברה גם כל ספקי האון ליין הגדולים (כמו אקספדיה, GTA & HotelBeds) ובתי מלון מתממשקים ישירות עם אמדאוס. כל זאת עם שילוב של קריאת בקשה אחת בלבד מול WS, הכולל אפשרות תשלום מרובות ותמיכה רב לשונית לאורך כל שעות היממה. בהמשך הכנס, הוצגה פלטפורמת ה- Amadeus - Travel Platform המהווה חלק מרכזי מתכנית ה- Amadeus Live Travel Space. זוהי פלטפורמה המשלבת בין התוכן המסורתי של החברה לבין תוכן חדש ממאגרים המשלבים, עבודה מול חברות ה Startup בתחום התיירות, וממשקי API של חברות תעופה, בתי מלון, שייט, רכבות וכל מוצר תיירות מוביל. הפלטפורמה החדשה זו, מאפשרת ללקוחות החברה להתאים אישית את החוויה עבור הנוסעים שלהם תוך הנגשת המידע בצורה האופטימלית בכל ערוצי ההפצה של אמדאוס ולכלל לקוחותיה. גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל סיכם: "עולם התיירות משתנה כל הזמן ועלינו לספק את השירותים הטכנולוגיים אשר יתנו פתרונות לשינויים הללו. כנס המפתחים הוא חשוב כיוון שמתוכו יוצאים אחר כך המשתתפים ומייצרים כלים טכנולוגיים שבסופו של דבר מסייעים ומשפרים את חוויית הצרכן התחום התעופה והתיירות. אנו רואים במפתחים מי שמגדירים את הצרכים ומתמודדים עם אתגרים חדשים בתחום ואנו ניתן להם כלים אותם יוכלו ליישם אצלם עבור ציבור הצרכנים ועבורם". גיא מנצור   כנס המפתחים של אמדאוס   אבישי כהן אמדאוס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&Bizוידאואמדאוסטכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: