קבוצת עזריאלי מתכננת להפוך לשחקן מרכזי בענף המלונאות
מלון הר ציון בירושלים שנרכש משלמה אליהו תמורת 275 מיליון שקל הוא הסנונית הראשונה. המטרה: מותג עצמי במיצוב גבוה, כאשר בעזריאלי מציינים כי קיימת אפשרות לחבירה למותג בינלאומי. כל תכניות הקבוצה להתרחבות בכתבה
צילום: 123rf
קבוצת עזריאלי מתכננת להפוך לשחקן מרכזי בענף המלונאות. התכניות של הקבוצה כוללות ניהול ותפעול נכסים מלונאים תחת מותג עצמאי במיצוב גבוה ועם זהות ייחודית. רכישת מלון הר ציון בירושלים תמורת כ-275 מיליון שקל מאיש העסקים שלמה אליהו, היא רק הסנונית הראשונה של הקבוצה בתחום זה. כמו כן, בעזריאלי מציינים כי קיימת אפשרות לחבירה למותג Design Hotels - the Leading Hotels of the World. בקבוצה מציינים כי הם רואים הזדמנות בענף המלונאות מכיוון שמדובר בענף גדול ומשמעותי, המתפתח בארץ ובעולם, עם תשואות אטרקטיביות. עוד מציינים בקבוצה כי כניסה לתחום זה תסייע בהרחבת תמהיל הפעילות ותשמש כמנוע צמיחה. בכוונת קבוצת עזריאלי להקים בתי מלון בעיקר באזורי ביקוש, מלונות ייחודיים בסטנדרט של קבוצת עזריאלי. רמת בתי המלון: A, A פלוס, B פלוס. הקבוצה תיכנס לתחום באמצעות רכישת מלון קיים בעל פוטנציאל למיצוב גבוה, בניית מלונות כחלק מעירוב שימושים, שימוש בנדל"ן קיים שבבעלות הקבוצה, ייזום באמצעות רכישת מגרשים, פיתוח ובנייה, רכישת מלון / רשת מלונות והתאמתם לקבוצה, רכישה והסבה בניין קיים למלון. בכוונת הקבוצה, כהתחלה, ליזום מלון בהרחבת מרכז עזריאלי, מגדל הספירלה בת"א. מספר חדרים וסוויטות מתוכנן: כ-250, מיצוב A. שטח בנוי כ-20,600 מ"ר. גודל חדר ממוצע: כ-30 מ"ר. כמו כן יבנו: מסעדות, בר, מרכז כנסים ואירועים, בריכת שחייה ומקורה, ספא וחדר כושר. מלון נוסף בן 84 חדרים וסוויטות יוקם בסמוך לקניון עזריאלי במודיעין. מיצוב B פלוס. שטח בנוי כ-3,000 מ"ר. גודל חדר בממוצע: כ-25 מ"ר. כמו כן יבנו: מסעדות, בר, אולמות כנסים ואירועים, חדר כושר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}