קבלת פנים ירושלמית
הרשות לפיתוח ירושלים משפרת את קבלת הפנים לתייר המגיע לירושלים, ומשיקה שני אלמנטים משמעותיים אשר תפקידם לסייע לתייר המגיע לבקר בעיר
ירושלים. צילום: 123rf
הרשות לפיתוח ירושלים מציגה שתי דרכים חדשות שמטרתן לשפר את נוחות התיירים. הדרך הראשונה היא הצבת תחנות מידע לתייר: התחנות מורכבות ממשאיות, ומטרתן היא הפצת מידע בכל הערוצים, טכנולוגיים ופיזיים. משאיות המידע, הכיסאות והשולחנות סביבם ייצרו אווירה של בית קפה קומפקטי קטן ומעוצב. המשאיות ימכרו טעימות של קפה, תה, שתייה קרה, חטיפים, ארטיקים, גלידות ובירה. לכל משאית יהיו שני שולחנות ו-5-6 כיסאות שיוצבו מולה או מסביבה. הדרך השנייה היא השקת כרטיס תייר הראשון מסוגו בישראל. הכרטיס מאפשר לתייר ליהנות מכניסה נוחה ומהירה לאתרי תיירות ולאטרקציות נבחרות בעיר, נסיעות בתחבורה הציבורית בעיר ונסיעה מנתב"ג לירושלים וחזרה.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}