אא

קוריאה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב

משלחת בכירים מרשות התיירות של קוריאה, הגיעה ליריד התיירות הבינלאומי, במטרה לחזק את קשרי התיירות בין המדינות, לעודד את תנועת התיירות ולפעול להוזלת חבילות תיור לקוריאה וכן לשלבה בחבילות

קוריאה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב קוריאה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב

משלחת בכירים מרשות התיירות של קוריאה בראשות המנהל הכללי של רשות התיירות של קוריאה היושב באיסטנבול, קים קיון - סן, הגיעה לישראל לרגל פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב (9 עד ה-10 בפברואר 2016).

קוריאה תציג ביריד IMTM דוכן משותף עם חברת התעופה הקוריאנית Korean Airlines. בשנים האחרונות יותר ויותר תיירים מהמערב מתחילים להיחשף לקסמה של דרום קוריאה. יש בה את אחת הערים המרתקות בעולם הבירה סיאול, שמשלבת ישן וחדש, מסורת וקדמה. יש בה נופים מלהיבים, שמורות טבע, חופים, שווקים ציוריים, איים, מאכלים אקזוטיים, היסטוריה עשירה ועוד. באביב זוהרת קוריאה בלבן וורוד עדין של פריחת עצי הדובדבן. בסתיו מעוטרים פני הארץ בגווני שלכת מרהיבים באדום וזהוב. הצבעים בקוריאה מהווים חלק חשוב מהתרבות המסורתית, שדוגלת בהרמוניה ואיזון.

המנכ"ל האזורי של רשות התיירות הקוריאנית, קים קיון-סו, הביע תקווה שיריד IMTM יאפשר לציבור בישראל ולאנשי תעשיית התיירות להעמיק את ההיכרות עם קוריאה ולגלות שקוריאה אינה רק מדינה שמייצרת פלאפונים משוכללים ומכוניות מתקדמות, אלא גם מדינה שמייצרת תרבות עשירה, שמשלבת ישן וחדש, מסורת וקדמה – לצד שמורות טבע, איים שלווים, מאכלים אקזוטיים והיסטוריה עשירה. לדבריו, "אנו מקווים להוריד את מחירי הטיסות לקוריאה ומקומות אירוח ולינה ברחבי קוריאה. כמו כן, אנו פועלים לשילובה של קוריאה במסגרת חבילות תיור המוצעות למטיילים הישראלים למדינות אסיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: