קוריאה הדרומית: אסטרטגיה חדשנית לעידוד התיירות
בעקבות הפסדים של 5 מיליארד דולר בענף התיירות, הממשלה מעניקה לכל עסקי התיירות 90% משכר העובדים והופכת את הסמארטפונים לכלי מרכזי בענפי המלונאות והמסעדות
סיאול, בירת דרום קוריאה. צילום: shutterstock
ממשלת קוריאה הדרומית החליטה להקים מערך של אסטרטגיית משבר, שתגן טוב יותר על עסקים מפני השפעות משבר עתידי, לאחר הפסדי ענף התיירות, שהסתכמו ב-5 מיליארד דולר בשבעת החודשים הראשונים של 2020 בגלל הקורונה. עפ"י נתוני משרד התרבות, הספורט והתיירות, התיירות הבינלאומית לקוריאה הדרומית ירדה ביותר מ-77% בין החודשים ינואר-יולי לעומת השנה שעברה. נכון לעכשיו כשהתיירות הבינלאומית בשפל, הממשלה בוחנת את כל רכיבי הענף: הדרכה, מפות, שירותים, תחבורה ועוד, כדי לשפר את חוויית התיירים בעתיד, וכן להשתמש בנתונים כדי לקדם תיירות חכמה. הטכנולוגיה כבר ממלאת תפקיד מפתח במערך הזמנת מקומות לינה ובתכנון סביבת נסיעה בטוחה וזולה יותר במציאות הנוכחית ובעתיד לאחר המגפה. הממשלה גם החליטה להעניק תמיכה משמעותית של 90% משכר העובדים לכל חברות התיירות, לאחר מימון ראשוני של 75% בחודשים הראשונים של המשבר. עפ"י הדיווחים, בינה מלאכותית תהווה כלי מרכזי בעיקר בענפי המלונאות והמסעדות, ובין השאר, מלבד מערך מגוון וכולל של הזמנות, האורחים במלונות ישתמשו בסמארטפונים שלהם כמפתח לחדר וכשלט רחוק לתפעול כל המכשירים ולהזמנת מגוון שירותים, ובמסעדות השימוש בהם יצמצם למינימום את המגע עם העובדים, ובסופו של דבר, כל האמצעים ישפרו את בטיחותם של האורחים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}