אא

קטאר למתחילים - כל מה שיש למדינה הססגונית להציע ולא רק לאוהדים

קטאר מארחת השנה את משחקי המונדיאל, בין התאריכים: 20 בנובמבר ועד ה-19 בדצמבר. העיר דוחא הופכת למקום מפגש של המוני אוהדים מכל העולם, באירוע של פעם בחיים שבו משתתפים גם ישראלים. קבלו מאיתנו את כל מה שצריך לדעת לפני שטסים. בשיתוף טיק טיק. (כתבת המשך)

Shutterstock Shutterstock
מטבע: ריאל קטרי השווה ערך לכ-0.97 אגורות. איך מגיעים? לדוחא בירת קטאר ניתן להגיע עם חברת Tus Airways, התפעיל כ-7 טיסות עם אופציה להרחבת הקו בהתאם לביקוש. הטיסות יעברו דרך לרנקה שבקפריסין, לעצירה טכנית, ומשם לדוחא. טיסה נעימה! הזמנתם טיסה? חבילה מובנית דרך טיק טיק? נהדר. יש להשיג אשרת כניסה לקטאר ולפתוח כרטיס אוהד - FAN ID און ליין וזאת האסמכתא שלכם לכניסה לקטאר.

כל החבילות מחכות לכם כאן

היכן כדאי להתמקם? בדוחא ישנם שלושה אזורי לינה מומלצים, בכולם בתי מלון בתקציבים שונים. הראשון הוא ה- WEST BAY המרוחק כ- 30 דקות נסיעה במונית משדה התעופה הבינלאומי שם תמצאו ריכוז גדול של מסחר ובילוי, גורדי שחקים, קניונים מפוארים ובתי מלון מכל הרשתות הבינלאומיות. אחד המלונות הטובים באזור זה הנו ה- FOUR SEASONS DOHA. האזור השני – אי הפנינה, זהו אי מלאכותי הנחשב לאזור הכי עשיר בעיר, חופי ים, מרינה עם יאכטות, קניונים, חנויות מעצבים ומסעדות גורמה לבעלי טעם משובח. אחד המלונות הבולטים באזור -MARSA MALAZ KEMPINSKI. האזור השלישי –השוק המקומי האותנטי מהמאה ה-19 סוק ווקיפ, השוק שופץ לפני מספר שנים ולמי שרוצה לספוג את התרבות המקומית , לאכול במסעדות טובות (חלקן אפילו זולות),חיי לילה טובים, נגישות מעולה לשאר חלקי העיר על ידי מטרו ואוטובוסים, שישהה כאן, בעיני רבים זה האזור המומלץ ביותר לשהייה לתיירים מתחילים. אחד המלונות הטובים באזור- MANDARIN ORIENTAL. WEST BAY. צילום: shutterstock איך מתניידים בעיר? אוטובוסים – חברת האוטובוסים בבעלות המדינה נקראת Mowasalat Karwa , יש לרכוש כרטיס נטען הנקרא Karwa Smartcard בשדה התעופה ובמכונות המיועדות לכך. האוטובוסים ממוזגים כיאה למדינה חמה ומדברית ופועלים מ 5:00 בבוקר ועד חצות, ומכסים את כל חלקי העיר ומחוצה לה. מוניות- הכי זול, יעיל ומומלץ להוריד את האפליקציה של  UBER או CAREEM נסיעה התחלתית במונית מתחילה בכ- 10 ריאל קטרי. מטרו- מערכת המטרו האוטומטית ,ללא נהג, מרשימה במיוחד, עם 3  קווים-אדום, ירוק וזהב המכסים 75ק"מ ב- 37 תחנות. הקו האדום יביא אותכם משדה התעופה למרכז העיר. יש לקנות במכונות האוטומטיות כרטיס פלסטיק נטען שעלותו 10 ריאל קטרי ולהטעין אותו לפי הצורך. מוזיאון האומנות האיסלמית בקטאר. צילום: Shutterstock קניות: רוב התיירים נהנים לבצע את קניותיהם בקניונים הפזורים במרכז העיר, הכל תחת קורת גג אחד, מה גם שהקניונים ממוזגים ומהווים מפלט נהדר מהחום המדברי. להלן שלושת המומלצים: קניון ווילאג' -VILLAGGIO MALL- אחד הקניונים הפופולאריים בעיר. חנויות של רשתות בינלאומיות מוכרות, מסעדות, החלקה על הקרח למי שרוצה להפגין ביצועים, וכל הטוב הזה בתפאורה ונציאנית עם תעלות מים ושייט בגונדולות להשלמת החוויה. קניון לגונה -LAGONNA MALL – קניון פופולרי נוסף השוכן קרוב לטיילת ולשפת הים, המוני חנויות ומסעדות מגוונות. קניון סיטי סנטר -CITY CENTER MALL- קניון עממי בלב ליבה של העיר, הכולל את כל רשתות האופנה המוכרות, מסעדות ג'אנק פוד, משחקיות ועוד.
דוחא קטארדוחא קטאר
קניון וילאג'ו, דוחא, קטאר. צילום: Shutterstock אך זה לא הכל, יש עוד כל כך הרבה קניונים ומרכזי קניות, ברים ומסעדות לרוב, עולם בלתי נגמר של אפשרויות. אז את מי נפגוש במונדיאל הקרוב?

כל החבילות מחכות לכם כאן למה אתם מחכים?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםטיקטיקקטארמונדיאלPassportEvents

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: