אא

קמפיין בצל האומיקרון: הצצה לאירוע של שגרירות בולגריה בתל אביב

באירוע שהתקיים אמש (שלישי) במלון קרלטון בתל אביב במעמד שגרירת בולגריה בישראל וכמה מבכירי תעשיית התיירות בארץ, הציג משרד התיירות הבולגרי קמפיין בשם "גלה את החוויה שלך", שהתנהל השנה חרף הקורונה. מי ומי היה שם?

שגרירת בולגריה בישראל, רומיאנה באצ'ווארובה. צילום: אינגה מיכאל שגרירת בולגריה בישראל, רומיאנה באצ'ווארובה. צילום: אינגה מיכאל
כמה מבכירי תעשיית התיירות בארץ התכנסו לאירוע שקיימו במלון קרלטון בתל אביב שגרירות בולגריה ומשרד התיירות הבולגרי, תחת הכותרת "חברי התיירות הבולגרית בישראל," ובו הוצג קמפיין שנועד להגביר את המודעות של התייר הישראלי לבולגריה החווייתית, ולמתג אותה כאחד היעדים המגוונים ביותר לתיירות ימית, אקולוגית, סקי, ספא וגולף. במסגרת הקמפיין "גלה את החוויה שלך," התקיימו השנה בצל הקורונה שני סיורי עיתונאים ובלוגרים - משלחת קיץ לתיירות ימית וגולף, ומשלחת חורף לתיירות ספא וסקי. שניהם הוצגו אמש, על רקע החשש הנוכחי מווריאנט האומיקרון, במסגרת אירוע שהתקיים במעמד שגרירת בולגריה בישראל, רומיאנה באצ'ווארובה, קונסול הכבוד של בולגריה בארץ, מוני בר, והנספח הכלכלי של השגרירות, קאמן מינקוב, שציין את הפוטנציאל העצום של בולגריה להכפיל ואף לשלש את מספר הישראלים שמבקרים במדינה. השגריריה באצ'ווארובה ציינה את שיתוף הפעולה המצוין עם משרד החוץ הישראלי, הביעה תקווה שהתיירות מישראל תחזור בקרוב לממדים שהיו לפני הקורונה, ואיחלה לכולם חג חנוכה שמח בעברית. בלטו בנוכחותם באירוע כמה מבכירי תעשיית התיירות בארץ, בהם גם בועז וקסמן, מנכ"ל אופיר טורס, ואורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםישראייראופיר טורסבולגריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: