מתגעגעים ללונדון? קמפיין "בואו לעשות לונדון" יוצא לדרך
ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, הכריז על קמפיין ענק בתקציב של 7 מיליון ליש"ט בשותפות עם ענפי האירוח, התרבות והקמעונאות בעיר
לונדון. צילום: פספורטניוז
לונדון, בראשותו של סאדיק חאן, ראש העיר, משיקה קמפיין חדש בתקציב של 7 מיליון ליש"ט להתחדשות התיירות בעיר. תוכניות הקמפיין נועדו לסייע לעיר להתאושש ממצבה הקשה עם הקלת מגבלות הקורונה בבריטניה. סאדיק חאן הכריז: Let’s Do London (בואו לעשות לונדון), הקמפיין החדש, שנוצר בשותפות עם ענפי האירוח, התרבות והקמעונאות בעיר. הקמפיין לעידוד תושבי לונדון ומבקרים לחזור למרכז לונדון יכלול תוכנית של אירועים מיוחדים בשותפות עם מוסדות התרבות הידועים ביותר בלונדון ואטרקציות התיירות. במסגרת האירועים, בין השאר: מסעדות שף שיהפכו למרכזים קולינריים, מיצגים חדשים של אמנות ציבורית, שיהפכו את מרכז לונדון לגלריה ענקית לאמנות. הקמפיין גם ידגיש את חיי הלילה של לונדון, אטרקציות תרבותיות ועסקי אירוח, כמו גם את גולות הכותרת של העיר, כשאומנים ומבצעים יצירתיים יהיו בלב התוכנית ככל שהיא תמשיך להתפתח. בסתיו הקרוב יתקיימו בעיר פסטיבלים יצירתיים גדולים כמו: שבוע האופנה בלונדון, פסטיבל העיצוב בלונדון ופסטיבל הסרטים BFI בלונדון. ראש העיר הקציב 6 מיליון ליש"ט לתמיכה ישירה בקמפיין החדש, בנוסף לתעשייה, שתתרום מעל מיליון ליש"ט. חאן אמר: "זהו קמפיין התיירות המקומי הגדול ביותר, שלונדון ראתה אי פעם, כדי לתמוך בעסקים שלנו, במוסדות התרבות ובאטרקציות, שסבלו כל כך הרבה במהלך המגפה. אנו רוצים להעביר מסר לאנשי לונדון ולמבקרים, שהבירה שלנו מוכנה לבדר, לעורר השראה ולהתלהב שוב".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}