אא

קסם על ים כנרת: שר התיירות חנך וילות חדשות בכפר הנופש עין גב

בטקס חגיגי ומרגש, חנך שר התיירות הנכנס יואל רזבוזוב 59 וילות נופש מעוצבות שנבנו בתקופת הסגרים בכפר הנופש עין גב, בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים ובסיוע מענק משרד התיירות

טקס חנוכת סוויטות הים החדשות בכפר הנופש עין גב - חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב, שר התיירות יואל רזבוזוב, ראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרי? טקס חנוכת סוויטות הים החדשות בכפר הנופש עין גב - חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב, שר התיירות יואל רזבוזוב, ראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרי?
מתחם התיירות החדש נחנך היום (רביעי), במעמד שר התיירות הנכנס, יואל רזבורוב. השר הנכנס התייחס לחזון שלו בכל הקשור לענף התיירות ואמר: "אני שר התיירות רק כמה שבועות, וזה טקס גזירת סרט ראשון שלי בתפקיד. החזון שלי אינו רק גזירת סרטים, אלא ראייה לטווח ארוך, להשקיע ולפתח את התיירות בישראל. ענף התיירות הכניס למדינה בשנת 2019, כ-40 מיליארד שקלים, סכום משמעותי לתקציב המדינה. משרד התיירות הוא משרד כלכלי, המשפיע על האזרחים, הפרנסה והתוצר. כשהמחירים בתיירות בשמים, הלכנו למהלך של הידברות עם התאחדות המלונות, וישנם גופים ומלונות שהסכימו להוריד מחירים. במקביל, עלינו לדאוג גם להרחבת ההיצע, ואני אפעל לקידום הנושא". בטקס נכחו גם ראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום וחיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש ותיירות עין גב. גרינבאום פתח בהספד לחיים אוחיון ז"ל, מראשי היזמים באזור בתחום התיירות שנפטר ממחלה קשה: "אוחיון היה אחד היזמים המשפיעים ביותר על כלכלת ותיירות האזור. הלוואי והיו באזור עוד אנשים נפלאים כמוהו. אנו מבכים את לכתו בטרם עת. זהו יום מרגש בשבילנו. לא כל יום אנו חונכים מיזם תיירותי חדש ומרגש. כאשר מדברים על 'ארץ אלף האגמים', או 'אגם גרדה' באיטליה, הרי לנו יש את אגם הכינרת, שהוא כל כך יותר מוצלח מכולם ובעל פוטנציאל לכל הלאומים. ישנם לפחות 5 מיליארד איש בעולם, שיודעים על אגם הכינרת, ואנחנו צריכים יחד להביא חלק מהם לכאן. "אני מרגיש את המחויבות והרצון של השר ומאחלים לו הצלחה. נסייע יחדיו, מאחר ואנו אנשי האזור עובדים בצמוד לצוות משרד התיירות. במעמד זה יש לי רק שבחים. אני מסיר את הכובע בפני קיבוץ עין גב, המוביל בעמק הירדן בתחום התיירות, עם הנהגה וחזון. מדובר על דוגמה ומופת לתיירות משגשגת ברמה גבוהה, מפרנסת ומקיימת". סתתיהו הוסיף אמר: "בסגר הראשון חשבנו שתוך זמן קצר ענף התיירות ישוב לפעילות, אך תקופת הסגרים התארכה. החלטנו לנצל את הזמן להקמת וילות חדשות וכך גם לספק עבודה בשטח. אני מודה למשרד התיירות שנרתם אתנו למשימה, כמו גם להנהלת התיירות וקיבוץ עין גב. הכשרנו את השטח הסמוך לחוף ובנינו וילות חדשות ונוחות, מהיסוד עד הטפחות, בעיצוב מודרני, עם כל התנאים הדרושים למשפחה ולמטרת בילוי מהנה. אנו מזמינים את הנופשים להגיע וליהנות מנופש ברמה גבוהה על שפת הכנרת".
חנוכת סוויטות הים החדשות בכפר הנופש עין גב - חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב, שר התיירות יואל רזבוזוב וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאוםחנוכת סוויטות הים החדשות בכפר הנופש עין גב - חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב, שר התיירות יואל רזבוזוב וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום
חנוכת סוויטות הים החדשות בכפר הנופש עין גב - חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב, שר התיירות יואל רזבוזוב וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום. צילום: jinipix 174 יחידות נופש מעוצבות ומודרניות, המוקפות ירוק ומשקיפות לנוף קסום כפר הנופש עין גב מציע 174 יחידות נופש, מתוכן 92 יחידות משפחתיות והיתר זוגיות. כל יחידות הנופש מוקפות במדשאות ומרחבים ירוקים הנושקים לחוף רחצה, מהיפים בכנרת, עם תחנת הצלה מסודרת, כסאות נוח, שמשיות, מתקני משחקים, מסעדה לארוחות בוקר ועוד, לנוחות אורחי המלון. כל וילה מאופיינת בעיצוב חדשני ומשתרעת על שטח של 80 מ"ר, כוללת מרפסות כניסה, חדר שינה, חדר מגורים המתאים לעד שלושה ילדים, מקלחון, טלוויזיה 46 אינץ' Smart, ומטבח פנימי המאובזר במכונת קפה, כיריים חשמליות, מיקרוגל ומקרר. לכל וילה גם מרפסת המשקיפה לנוף, עם פינת ישיבה ומטבחון חיצוני ובו מקרר ומקפיא, שולחן אוכל וכיסאות. הווילות מוקפות בירוק, עם תאורת חוץ נמוכה ואלמנטים נוספים המשרים אווירה שלווה. בשבילי הגישה, בין הווילות, ניתן למצוא ספסלי ישיבה מול הנוף. לרווחת הנופשים, חניה מסודרת, כולל חניות עם עמדת טעינה לרכבים חשמליים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: