אא

החל מהיום: קפריסין יוצאת מהסגר - המסעדות ובתי הקפה נפתחו לישיבה בחוץ

החל מהיום קפריסין יוצאת מהסגר. השווקים המקומיים ייפתחו בתפוסה של עד 50%, המסעדות ייפתחו לישיבה בחוץ, ומרכזי הקניות שהיו סגורים עד עתה, יאפשרו כניסה למחוסנים ומחלימים

 פאפוס, קפריסין, צילום: 123rf פאפוס, קפריסין, צילום: 123rf
הסגר בקפריסין הסתיים היום, שני ה-10/05. כקפריסין כבר הודיעה עוד לפני הההודעה הרשמית של הממשלה הקפריסאית ביום רביעי שעבר על ביטול הסגר, כי תיפתח בפני תיירים מחוסנים מ-65 מדינות החל מה-10 במאי, והמבקרים בה יורשו להיכנס ללא צורך בבדיקת קורונה שלילית או להיכנס לבידוד. קפריסין נפתחה לישראלים ב-1 באפריל, כאשר תעודת חיסון של משרד הבריאות הישראלי היתה הראשונה המקובלת ע”י רשויות קפריסין. נוסעים לא מחוסנים חייבים בשתי בדיקות, לפני הנסיעה ועם ההגעה לשדה התעופה, וילדים עד גיל 12 פטורים מבדיקות. כאמור, את הבשורה החשובה קיבלה ממשלת קפריסין ביום רביעי שעבר, והיא תאפשר את פתיחתם של בתי עסק רבים באי השכן, וכאמור גם את הפסקת הצורך בשליחת SMS בעת יציאה מהבתים. השווקים המקומיים ייפתחו בתפוסה של עד 50%, המסעדות ייפתחו לישיבה בחוץ בלבד ומרכזי הקניות שהיו סגורים לחלוטין יאפשרו כניסה למחוסנים ומחלימים. בנוסף, הרחצה בבריכות תותר למציגים תעודת מחלים או מתחסן, וכמו כן תאושר השהות בחופי הים, מועדוני הלילה יישארו סגורים, הקזינו לעומת זאת ייפתח ב-17 במאי במתכונת של 50%. גם מספרות ומכוני יופי ייפתחו וידרשו תעודת מתחסנים או מחלימים.

רשת מלונות לואיס מתכוננת לחג השבועות ולקהל הישראלי

למעשה, בקפריסין חזרו להגבלות שהיו לפני הסגר האחרון שהחל בסוף חודש אפריל. כזכור, קפריסין התירה כבר החודש לתיירים ישראלים ובריטים מחוסנים לבקר במדינה ללא מגבלות כניסה. בריטניה היא המקור הגדול ביותר באי לתיירים, כמעט שליש מ-4 מיליון כניסות בשנת 2019, ואילו ישראל היא המקור השלישי בגודלו. במקביל, חברת התעופה הלאומית של קפריסין- סייפרוס איירווייס כי תחזור לטוס לישראל בקו ת״א -לרנקה החל מה-24 ביוני.
לימסול, קפריסיןלימסול, קפריסין
המרינה בלימסול. צילום: פספורטניוז      

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: