קרלה, הודו: הווטסאפ האינטראקטיבי (צ'אטבוט) "מאיה" ישמש כמדריך טיולים וירטואלים
לדברי שר התיירות "הווטסאפ האינטראקטיבי (צ'אטבוט) "מאיה" ישמש כמדריך טיולים וירטואלים בקרלה, ויספק מידע מקיף ללא עלות
קרלה, צילום Shutterstock
שר התיירות של קרלה שבהודו, Shri PA Mohamed Riyes השיק את What's App Chatbot for Tourists Maya, הווטסאפ האינטראקטיבי (צ'אטבוט) "מאיה". השירות מאפשר קבלת מידע ועדכונים לתיירים 24/7 באמצעות שיחת צ'אט ע"י שליחת הודעה "HI" בלבד למספר ה WHATSAP 7510512345 או ע"י סריקת בר קוד QR. לדברי שר התיירות של הודו, "הווטסאפ האינטראקטיבי (צ'אטבוט) "מאיה" ישמש כמדריך טיולים וירטואלים בקרלה, ויספק מידע מקיף ללא עלות. שירות הצ'אטבוט משקף את פוטנציאל הטכנולוגיה עבור ענף התיירות, יסייע בקידום תיירות לקרלה. הצ'אטבוט מאפשר מידע נגיש לאטרקציות תיירותיות בכל מקום, מגוון רחב של אתרי תרבות וקולינריה המאפיינת כל אזור, ודרכי הגעה לכל מקום" . לאחר השקת מוצר "תיירות בקרוואן", בקרלה בוחנים אפשרויות נוספות בעודם משווקים את המוצרים החדשים. מנכ"ל משרד התיירות ההודי, Shri VR Krishna, הוסיף כי שירותי הצ'אטבוט מציעים אפשרות אפקטיבית לתיירים ברחבי העולם להשיג מידע אודות היעדים והמוצרים שבהודו. עוד מציינים במשרד התיירות של הודו כי, בנוסף"מאיה" תסייע בשיתוף מידע אודות מקומות חוויתיים, המלצות בנוסח "אל תחמיצו", מקומות היסטוריים, תיירות אקולוגית, מוקדי אמנות ותרבות, פסטיבלים, מאכלים מקומיים, מידע על ויזה, מידע בנושא קורונה, עדכוני מזג אוויר ושיתוף קישורים למדיה החברתית של משרד התיירות של קרלה. כדי להתחבר ולהתחיל לשוחח עם "מאיה", המשתמשים צריכים רק לשלוח "היי" ב- WhatsApp ולגלול בתפריט ולהחליט אילו אפשרויות הם מעוניינים לחקור/לגלות, או לסרוק את הברקוד.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}