אא

קשרי תעופה קיימה ערב גאלה לפתיחת עונת התיירות

סיטונאית התיירות חשפה את היעדים החדשים שלה בשנת 2016 - קוסטה בלנקה וקורסיקה. בערב המושקע נטלו חלק, ספקים, לקוחות, נציגים של חברות ממבחר יעדים בחו״ל, ובכירי הענף בישראל. המנכ"ל מוטעי: "הגדלנו באופן משמעותי את היצע הטיולים המאורגנים"

יורם מוטעי מנכ"ל קשרי תעופה יורם מוטעי מנכ"ל קשרי תעופה
כהרגלה מידי שנה, קיימה סיטונאית התיירות קשרי תעופה, ערב גאלה מרשים בו הצדיעה לציבור הלקוחות והספקים על השנה החולפת, וכן חנכה את היעדים שלה לשנת 2016. בכירי ענף התיירות כמו גם נציגים רבים מחו״ל וביניהם שגריר גיאורגיה בישראל, הגיעו ליטול חלק בערב החגיגי עליו פיקח מקרוב המנכ"ל יורם מוטעי, שלא לשכח לשבח את עובדי החברה והמנהלים שהיו אחראים להפקת הערב. שיאו של הערב היה הכרזה על היעדים החדשים של קשרי תעופה על ידי ניר מזור לעונת 2016- קוסטה בלנקה בספרד והאיי קורסיקה. המנכ״ל יורם מוטעי, שנשא דברים בפתיחת הערב אמר: "אני רוצה קודם כל להודות לכל הלקוחות, הספקים, ועובדי החברה על שנת 2015 מדהימה. השקנו בצורה מסודרת שני יעדים חדשים את קוסטה בלנקה בספרד עם טיסות ישירות לאלקנטה. זהו נופש מושלם למשפחות, זוגות, אטרקציות. בסביבה יש חופים אין סופיים של האזור. אייי קורסיקה מהאקזוטיים שקיימים, פחות מארבע שעות טיסה מישראל, יעד שמתאים לנופשונים, טיולים מאורגנים, שילוב מנצח של היעד עם סרדיניה".

מימין לשמאל - וולקאן סליקאן , מוראט אלפמן, יורם מוטעי והאזל פידאן

מוטעי סיפר עוד על החידושים בשנה הקרובה והוסיף: "בכל יעדי הנופשונים ואירופה חתמנו על הסכמים עם בתי מלון חדשים, הטובים ביותר שנפתחו בתקופה האחרונה. באגן הים התיכון מלונות ברמה של 7 כוכבים. באירופה חתמנו על הסכמים עם בתי מלון חדשים, הגדלנו באופן משמעותי את היצע הטיולים המאורגנים בדרך החופש ליעדים כמו גאורגיה, מונטנגרו, סרביה, מקדוניה, פורטוגל וספרד ואיטליה ". מוטעי סיפר גם על אטרקציות השייט שמציעה קשרי תעופה: "טיולי השייט של דרך החופש וקשרי תעופה הפכו להיות מובילים בתחום בשנים האחרונות ותופסים תאוצה, כמות הטיולים שמוצעת לשוק החל ממאי 2016 משמעותית מאד וגדולה ממה שהיה בשנים האחרונות". בערב המושקע נטלו חלק מאות מבקרים והשתתף הזמר נדב גדג', שהנעים למשתתפים במגוון משיריו המוכרים. האטרקציה של הערב היתה כלבי האסקי סיבירים, שהובאו במיוחד לערב, תזכורת ליעד התופס תאוצה בחברה בשנה האחרונה - לפלנד. מוטעי ניצל את האווירה הנהדרת והשמחה כדי להכריז על היעדים החדשים והמרהיבים לקיץ הקרוב: קורסיקה וקוסטה בלאנקה, שאליהן ניתן יהיה להגיע מעתה בטיסות ישירות.

הכלבים האסקים הסיבירים שהובאו במיוחד לערב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: