"יש לי חלום להיות הבוקינג הבא שיצא מישראל"
בשיא גל האומיקרון, קבוצת Move, בראשה עומד ארז בוסו, משיקה את Holiday Finder - אתר תיירות חדש המציע, לטענת בוסו, מעל 50 מיליון חבילות נופש בכל זמן נתון. בוסו: "האתר מגדיר מחדש את הדרך להזמנת חופשה. חבילות הנופש שלנו מותאמות לעולמות הטרוול של היום"
ארז בוסו מנכ"ל קבוצת Move. צילום: יח"צ
עוד לפני הקורונה, ארז בוסו, מנכ"ל קבוצת Move, אמר בראיון לפספורטניוז שהחלום הגדול שלו להיות הבוקינג הבא שיצא מישראל. (הקליקו כאן לקריאת הריאיון המלא). גם עכשיו, בעיצומו של גל האומקירון, החלום, מבחינתו, בעינו עומד. "יש לנו מוצר עם פוטנציאל להיות הבוקינג דוט קום של עולם החבילות, וזה יצא מישראל", אומר בוסו לפספורטניוז. העיתוי לריאיון שלפניכם עם בוסו הוא Holiday Finder - אתר חדש שקבוצת Move, בראשה בוסו כאמור עומד, העלתה לאוויר בחודש נובמבר האחרון ומושק כעת בקול תרועה רמה בקמפיין פרסומי בפריים טיים. "מתוך הבנה ברורה שלהיות שחקן שמוכר כרטיס טיסה בלבד ללקוח, חוץ ממחיר אני לא יודע לתת לו שום ערך. לכן, עלינו בנובמבר לאוויר עם אתר חדש שיודע לבנות כמות אדירה של חבילות נופש אטרקטיביות לפי רצון הלקוח. כמעט טיילור מייד". (נציין כי קבוצת Move, למי שאינו מצוי, מפעילה, בין היתר, את האתרים סמארטאייר, אקספרס פליי בשיתוף אמריקן אקספרס וסקיי MAX בשיתוף חברת כרטיסי האשראי MAX). עליתם לאוויר עם האתר החדש בנובמבר האחרון. איך הטראפיק? "עלינו עם מעט מאוד טראפיק. האומקירון לא אפשר תנאי שוק טובים. עכשיו אנחנו רצים עם קמפיין בפריים טיים וכבר רואים כי טוב. אני מרגיש שעיתוי ההשקה של האתר טוב מתוך ראייה ארוכת טווח. אנחנו חוזרים סופר חזקים מהקורונה עם מוצר שהוא באמת בשורה. אני רק מקווה שלא נקבל זן חדש, תת אומקירון וכיו"ב". מהי הבשורה המרכזית של האתר החדש? "האתר בעברית מגדיר מחדש את הדרך להזמין חופשה. אנחנו באים לתת ללקוחות שלנו אלטרנטיבה לחבילות נופש המותאמות לעולמות הטרוול של היום. נגמרו הימים בהם אין ברירה אלא להסתפק בחבילת נופש מובנית ולהתפשר על שעות הטיסה, אורך החופשה ורמת בית המלון. נגמרו הימים שסיטונאי התיירות מכתיבים פה את הטון. מדובר פה בלא פחות ממהפך בשוק, שכן עד היום היה צורך בפתיחת המון טאבים ובדיקה 'ידנית'. לכולנו יש בחיים אותו חבר, 'אשף חופשות', שתמיד עוזר במציאת הדיל הכי משתלם, פותח עשרות טאבים באינקוגניטו ועושה אגריגציה לכל ההצעות - לא עוד. Holiday Finder עושה את כל זה ובפחות מדקה. אין צורך יותר להיות חבר בקבוצות פייסבוק למיניהן. הלקוח חשוף אצלנו לכל". כמה חבילות נופש מוצעות באתר? "בכל זמן נתון יש לנו מעל 50 מיליון חבילות – שילובים חכמים של טיסות ובתי מלון ליעדים סובב עולם. רובוט שלנו - אלתגוריתם סופר טורבו - סורק את כל השילובים האפשריים, החכמים והאופטימליים גם מבחינת מחיר. החל מסיטי ברייק בסופ"ש ועד בטן גב. תוך שניות הלקוח מקבל הצעה משולבת של טיסה ומלון במחירים הכי טובים ונמוכים בשוק". מה Holiday Finder מציע שאתרים אחרים בשוק לא מציעים? "הקורונה לימדה אותנו שמה שהיה, לא יהיה. אי אפשר יותר לחרטט את הלקוח. אנחנו מבינים את זה ומציעים שקיפות, שקיפות, שקיפות. כלומר, נגמרו הימים שאומרים ללקוח, או זה או כלום. אנחנו מציגים ללקוח את כל האפשרויות והוא זה שמחליט איך, כמה ולמה. זה נכון שיש פלח שוק שלא מעניין אותו כלום והוא ימשיך לבנות בעצמו חבילות נופש (טיסה ובית מלון) דרך האינטרנט כי הוא בטוח שתופרים אותו. גוזרים עליו עמלה ובטוח שאפשר למצוא טיסות בשעות סבירות ולא באמצע הלילה, למצוא בית מלון לא עם עוד 100 ישראלים מאותה טיסה וכיו"ב. מצד שני, לאור מגבלות הקורונה בכל מדינה, גם בקרב פלח השוק הזה גדל הרצון לצמצם את ההתעסקות עם כאב הראש הזה. גם לפלח הזה שמפרק חבילות, יש לנו מה להציע וכמובן, לפלח שוק שאוהב להזמין חבילות מוכנות". מדוע לא ניתן להזמין באתר שלכם טיסה בנפרד ובית מלון בנפרד? "המודל העסקי שלנו לא בנוי על טיסות בנפרד ובתי מלון בנפרד. אין לנו מה לתרום בסגמנט הזה". אתם מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר. במידה ולקוח מוצא חבילה דומה במחיר נמוך יותר, מה אז? "אם את מוצאת מחיר זול יותר, מיד נחזיר לך את ההפרש. בלי בדיקות. זאת מהפכה בעולם הזמנת החופשות. אנחנו מציעים חבילות זולות יותר. יש לנו הסכמים עם ספקים לכן בטיסות אנחנו זולים יותר עד 10% ובבתי מלון זולים עד 30% בהשוואה למחירים שלקוחות יקבלו אם יזמינו בנפרד".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}