רויאל קריביאן: משהה את פעילותה
יומיים לאחר הודעת קבוצת NCL כי היא מפסיקה את הפלגותיה בכל העולם, מפרסם תאגיד השייט כי גם רויאל קריביאן עוצרת את כל ההפלגות עד לתאריך 11.4. כל אפשרויות הזיכוי ללקוחות בכתבה
Symphony OF THE SEAS. צילום: יח"צ
רויאל קריביאן משהה באופן גורף את כל ההפלגות ברחבי העולם החל מהתאריך 15.3.2020 בחצות הלילה, כאשר השאיפה היא לחזור לפעילות ב-11.4.2020. מהחברה נמסר: "הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא בטיחות וביטחון האורחים והצוות. בינתיים אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בעולם, וכאשר יוחלט שזה הזמן המתאים, נשמח לקבל אתכם חזרה כאורחים שלנו." כתוצאה מהשינוי הזה, רויאל קריביאן מעניקים את האפשרויות הבאות לבחירתכם באופן מידי: אפשרות 1: שובר זיכוי להפלגה עתידית בסך 125% ממחיר ההפלגה, התקף להפלגות עד ה-31.12.2021. הסכום בשובר מבוסס על מחיר ההפלגה ששולם, ואנו נותנים יותר, מתוך הבנה, שמדובר באמת במצב יוצא דופן. שובר הזיכוי להפלגה עתידית יונפק אוטומטית עד יום ב', 13.4.2020 ויישלח לסוכן שביצע עבורכם את ההזמנה. כל השירותים, שנרכשו מראש, כמו חבילות לגלישה באינטרנט, חבילות שתייה או מסעדות יזוכו אוטומטית. מי שרכשו ביטוח Assist Card של חברת השייט, יזוכו בעלות הביטוח. HARMONY OF THE SEAS. צילום: יח"צ אפשרות 2: במקום לקבל שובר להפלגה עתידית יוכלו הלקוחות לבחור באפשרות של החזר כספי מלא עבור ההפלגה. ניתן להחליט עד ה-31.12.2021. אם החלטתם לבקש החזר כפסי במקום לקבל שובר להפלגה עתידית בסך 125% ממחיר ההפלגה, אנא צרו קשר עם הסוכן שביצע עבורכם את ההזמנה. לאחר קבלת הבקשה, שובר הזיכוי יבוטל והבקשה להחזר תבוצע. ההחזר כולל גם את המקדמות ששולמו כחלק מתוכנית מקדמה ללא החזר. ההחזר הכספי יועבר לסוכן כ-30 יום לאחר הגשת הבקשה. במידה והזמנתם מלון דרך רויאל קריביאן. כל השירותים שהוזמנו במסגרת ההזמנה ברויאל קריביאן, יזוכו אוטומטית.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}