ריינאייר צפויה להתמודד עם צעדים משפטיים בעקבות דחיית דרישות לקוחותיה לפיצוי
חברת הלואו-קוסט סרבה לפצות נוסעים עקב עיכובים שנגרמו בטיסותיה כתוצאה משביתת עובדיה בקיץ האחרון. החברה: בתי משפט בגרמניה, ספרד ואיטליה קבעו כי מדובר ב"נסיבות יוצאות דופן"
צילום: יח"צ
חברת הלואו-קוסט Ryanair צפויה להתמודד עם צעדים משפטים, עקב דחיית דרישות לקוחותיה לפיצוי בעקבות עיכובים בטיסותיה. רשות שדות התעופה הבריטית הודיעה כי בכוונתה להפעיל צעדים משפטיים נגד החברה שדחתה תביעות של נוסעים לפיצוי, בעקבות עיכובים שנגרמו בטיסותיה כתוצאה משביתת עובדיה בקיץ האחרון. עוד נמסר מרשות שדות התעופה הבריטית כי חברת הלואו-קוסט אף החליטה לצאת מתהליך גישור שהתקיים במטרה להסדיר את תביעות הלקוחות. ברשות שדות התעופה הבריטית טוענים כי הנוסעים זכאים לפיצוי על פי החוק האירופי. מהחברה הנמסר כי בתי משפט בגרמניה, ספרד ואיטליה כבר קבעו כי השביתה נכללת תחת ההגדרה "נסיבות יוצאות דופן", ולכן הם אינם מחויבים לפצות את הלקוחות. "אנו מצפים כי רשות שדות התעופה הבריטית ובית המשפט יאמצו תקדים זה".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}