ריץ קרלטון הרצליה משיק אפליקציה חדשה
מהצ'ק אין והזמנת שירות חדרים דרך הנייד ועד המלצות בילוי מבוססות מיקום. נד קפלאריס: "באמצעות הטמעת תרבות של חדשנות, נמשיך ליצור חוויות אירוח נהדרות ולהיות החברה המובילה בשוק אירוח היוקרה בארץ"
ריץ קרלטון הרצליה. צילום: אסף פינצ'וק
אפליקציית Mobile Guest Services, שהושקה היום (ב') מאפשרת לבצע צ'ק-אין וצ'ק-אאוט דרך הנייד או המחשב, ובכך חוסכת לאורח את הצורך להגיע לדלפק הקבלה במלון. את הכניסה לחדר אפשר לתזמן עם קבלת הודעה המבשרת כי החדר ערוך ומסודר, ובעת השהות במלון ניתן להזמין שירות חדרים בלחיצת כפתור. לאחר הצ'ק אאוט, תגיע קבלה על התשלום המבוצע אוטומטית ישירות למייל. בהמשך תציע האפליקציה המלצות שונות בהתאם להעדפותיו של המשתמש ולמיקומו: happy Hour בבר, הופעות, הזמנת שירותים נלווים כהסעות, הזמנת מקומות ועוד. האפליקציה כבר פועלת במלונות הרשת בארה"ב, ומהיום תהיה זמינה גם בישראל ובהדרגה תחל לפעול בכל מלונות הרשת באירופה ובעולם. הנוחות שהאפליקציה מציעה למשתמשיה, הן מענה המותאם לצרכיהם של בני דור ה-X וה-Y, שלפי הערכות רשת ריץ-קרלטון העולמית, יהוו בשנת 2017 כ-75% מכלל אורחי מלונות הרשת. אם בעבר יוקרה הייתה מזוהה עם סמלי סטטוס בולטים כמו רכבי פאר, בגדי מעצבים ומוצרי יוקרה שונים, הרי שכיום, בעיקר עבור בני דור ה- X וה-Y, יוקרה היא גם נוחות, זמינות וחדשנות - בכל שעה ובכל מקום. נד קפלאריס, מנכ"ל מלון ריץ-קרלטון הרצליה, התייחס להשקת האפליקציה, ואמר: " ישראל ידועה בכל העולם כ- Startup Nation , ולכן, היה זה אך טבעי שהאפליקציה תושק גם בישראל. הישראלים ידועים כמאמצי חדשנות נלהבים, ואין לי ספק שהם ייהנו מאפליקציה. יותר ויותר אנשים מחפשים חוויות ייחודיות, וחזון הרשת מסייע לספק חוויות אלו לאורחינו. באמצעות הטמעת תרבות של חדשנות, נמשיך ליצור חוויות אירוח נהדרות ולהיות החברה המובילה בשוק אירוח היוקרה בארץ". האפליקציה זמינה להורדה ללא עלות, ומתאימה לאנדרואיד ולiOS-. הפעלתה אפשרית לחברי The Ritz-Carlton Rewards and Marriott Rewards .
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}