ריץ קרלטון: מותג המלונאות היוקרתי של תאגיד מריוט יוצא לים
The Ritz-Carlton Yacht Collection, מחלקת השייט החדשה של מותג המלונאות היוקרתי, המשתייך לרשת מריוט העולמית, החליטה לבנות 3 ספינות יוקרתיות, ופתחה את ההזמנות להפלגה הראשונה, שתצא לים בחודש פברואר 2020
צילום ShutterStock
הפופולריות ההולכת וגוברת של ענף השייט מדרבנת גם ענפי תיירות אחרים להיכנס לתחום. מותג המלונות היוקרתי, ריץ קרלטון, המשתייך לרשת מריוט העולמית, החליט זה מכבר להעתיק את יתרונותיו והמוניטין שלו גם לים, והקים מחלקת שייט, יוקרתית, כמובן, The Ritz-Carlton Yacht Collection. על הכניסה של רשת מריוט לתחום התפרסם לראשונה בפספורטניוז כבר לפני שנה. מחלקת השייט של ריץ קרלטון החליטה לבנות 3 ספינות (יאכטות) חדשות, וכבר פתחה הזמנות להפלגה הראשונה, שתצא לים בחודש פברואר 2020. "מעיצוב היאכטה ועד לתוכנית האירוח והנופש וסיורי החוף, כל רכיב תוכנן בקפידה כדי להעניק לאורחינו את השירות האיכותי ביותר של ריץ קרלטון", אמרה ליזה הולאדיי, מנהל המותג הגלובלי. היאכטה הראשונה, שתצא לים, תוכל לארח 298 נוסעים ב-149 סוויטות עם מרפסת פרטית. תעריפי השייט יהיו בסגנון 'הכל כלול': פעילויות פנאי, בידור, משקאות, אוכל במסעדת שף מעוטר בכוכבי מישלן, טיפולי ספא וסיורי חוף. היאכטה הראשונה תשייט במסלולים בים התיכון, בצפון אירופה, בקריביים, באמריקה הלטינית, בקנדה ובצפון מזרח ארצות הברית, כשההפלגות תימשכנה בין 7 ל-10 ימים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}