אא

"רענון" ברשת מלונות מריוט

רשת המלונות הבינלאומית מריוט ממתגת מחדש את מותג המלונות Protea אותו רכשה לפני כשנתיים, וייקרא מעתה Protea Hotels by Marriott. במריוט מקווים כי המיתוג מחדש יסייע לרשת לעורר את שוק הנוסעים בני מעמד הביניים ההולך וגדל ברחבי העולם

צילום123r f צילום123r f
רשת המלונות הבינלאומית "מריוט" (Marriott International) רוצה להבהיר כי רשת מלונות Protea שרכשה בשנת 2014 שייך לה. רשת המלונות הכריזה על מיתוג מחדש של המותג האמור שיקרא מעתה "Protea Hotels by Marriott". התוספת לשם "by Marriott" נועדה, כך אמר אלכס קייריאקידיס (Alex Kyriakidis), נשיא מריוט ומנהל אחראי ברשת על המזרח התיכון ואפריקה:"לרומם את הנוכחות ואת תפיסת המותג". במריוט העולמית מקווים כי המהלך של המיתוג מחדש יסייע לרשת לעורר את שוק הנוסעים בני מעמד הביניים ההולך וגדל למשל באפריקה ולהפוך למותג מזוהה גלובלית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: