רק עם טרולי: כך משרד התיירות משווק את ישראל בעולם
"תל אביב ירושלים, שתי ערים - טרולי אחת". כך משרד התיירות משווק חופשה בישראל ברוח התקופה. שר התיירות: "בעיית המזוודות בנמלי תעופה רבים בעולם יצרה אופי תיירות חדש: יעדים שאפשר להגיע אליהם עם טרולי בלבד וזה בדיוק מה שעשינו". צפו בסרטון
מתוך סרטון של משרד התיירות לשיווק ישראל בעולם
משרד התיירות פרסם סרטון נוסף במסגרת מאמצי השיווק של מדינת ישראל להבאת תיירים מחו"ל. צפו בסרטון שאומר, "לא צריך יותר מטרולי לקולינריה של ת"א וירושלים, חיי לילה, תרבות ושמש. תל אביב ירושלים, שתי ערים - טרולי אחת": שר התיירות, יואל רזבוזוב על הסרט: "בתחרות מול מדינות העולם צריך להפוך כל אתגר להזדמנות – וזה בדיוק מה שעשינו. בעיית המזוודות שקיימת בנמלי תעופה רבים בעולם יצרה אופי תיירות חדש: יעדים שאפשר להגיע אליהם עם טרולי בלבד. לכן, בזכות סרטון השיווק הזה, אנחנו במשרד התיירות הפכנו את ישראל ליעד שכזה בעייני התיירים מאירופה, שכעת יוכלו להגיע לישראל, לתייר בארץ הנפלאה שלנו, להכניס כסף למשק הישראלי ולהניע עוד את תעשיית התיירות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}