רשות התיירות של פולין מינתה נציגות חדשה בישראל
חברת טרה נובה הישראלית, מונתה לנציגת השיווק והיח"צ של פולין ישראל. האחראית על השוק הישראלי ברשות, התיירות של פולין: "משוכנעים שיחד עם שותפינו בישראל והספקים בפולין, נגדיל את מספר הישראלים שיבקרו בפולין לרמות שראינו ב-2019"
קרקוב. צילום: 123rf|
רשות התיירות של פולין (Polish Tourism Organisation) חוזרת לפעול בישראל, ותצא בקמפיין חדש לעידוד התיירות הישראלית למדינה. לשם יישום אסטרטגיה לשיווק פולין בישראל, מינתה את חברת טרה נובה הישראלית, Terranova Tourism Marketing & Consultancy, כנציגת השיווק והיח"צ של פולין בארץ. Terranova תהיה אחראית על פיתוח וחיזוק המודעות למותג פולין עבור פלחי שוק ישראליים שונים, ובמיוחד משפחות, דור המילניום, בני הדור השלישי, הנוסע העצמאי ועוד. הפעילות תתמקד בהצגת המגוון העשיר של פולין עבור תיירים המתעניינים בטבע, תרבות, בריאות, ספורט, לייפסטייל, מורשת, שופינג, קולינריה ובתי מלון מפנקים. דגש יינתן על חיזוק הקשרים עם אנשי תעשיית התיירות והמדיה, וכן על פיתוח עמוד הפייסבוק והאתר בעברית. בשנת 2019 ביקרו 289,000 תיירים ישראלים בפולין, וכך הפכה ישראל לאחד מ-10 השווקים המובילים מחוץ למזרח אירופה. דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ברשות, התיירות של פולין, אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אנו מתרגשים לפתוח פרק חדש של שיווק חדשני של פולין בישראל. Terranova נבחרה בזכות הניסיון שלה בשיווק יעדי תיירות בישראל. אנו משוכנעים שיחד עם שותפינו בישראל והספקים בפולין, נגדיל את מספר הישראלים שיבקרו בפולין לרמות שראינו ב-2019. אנו מצפים לקבל את פני התיירים הישראלים!" דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova, מסר על המינוי: "אנו שמחים על שנבחרנו לייצג את רשות התיירות של פולין בתחום השיווק ויח"צ ומתכוונים לשנות ולהעלות את תדמיתה בישראל, ולהציגה כפי שהיא – יעד מפתיע, מרגש שנותן תמורה מצוינת לכסף. יעד מתאים לחופשות פעילות וחופשות עירוניות לכל הגילאים והמגזרים, ובכל עונות השנה. פולין היא היעד האירופי הראשון המיוצג על ידי חברת טרה נובה. Dorota Zadrozna. צילום: PTO דב קלמן. צילום: יח"צ
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}