רשת מלונות VERTמציגה: כל המלון בכף היד של האורח
רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה ממשק דיגיטלי המאפשר צ'ק אין, תשלום דיגיטלי ופתיחה של דלת החדר באמצעות הסמארטפון
צילום: shutterstock
רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה ממשק דיגיטלי שפיתחה חברת Duve, המאפשר צ'ק אין ותשלום דיגיטלי ולראשונה בארץ- פתיחה של דלת החדר באמצעות הסמארטפון. לדברי רשת המלונות, היא הראשונה בארץ המפעילה מפתחות דיגיטליים בחדרים ומעניקה שירות מהיר לאורח, שיכול לבצע צ'ק אין אונליין מהבית הכולל תשלום ולקבל ישירות לנייד מפתח דיגיטלי לחדר אשר באמצעותו הוא חוסך את זמן ההמתנה בתור בקבלה, תהליך הרישום הידני, התשלום וכו', באמצעות השירות האורח יכול להגיע ישירות מפתח המלון אל המעליות, לעלות לחדר ולפתוח את החדר באמצעות הנייד. באפשרות האורח לצפות בכל עת בפרטי ההזמנה שלו ולחסוך את השיחה למרכז ההזמנות לווידוא ההזמנה או פרטיה . בנוסף, הממשק מאפשר רכישת מתן שירותים נוספים כגון שירות חדרים, הזמנת מגבות לחדר, חבילות פינוק, טיפולי ספא, הורדת ערוץ ספוטיפיי חינם עם כל רשימות ההשמעה של המותג VERT במגוון רשימות השמעה המתאימות לכל קהל מאזין ועוד. מלון בכף היד רשת מלונות VERT .צילום: VERT הטכנולוגיה הדיגיטלית הינה ללא התחייבות כאשר כל הממשק עובד בהתאמה בערוץ התקשורת הנוח לאורח – צ'אט , ווטסאפ וכו' ובשפה שהאורח דובר, מה שמסייע בהתקשרות והתאמת ציפיות גם אל מול האורחים שמגיעים מחו"ל. הממשק יזהה עפ"י ההזמנה באם מדובר בחופשה משפחתית, יציע את שעות פעילות מועדון הילדים וההופעות בבריכה או לחילופין שעות שיא בבר שלנו לזוגות. שרון אלון מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: "אנחנו שמחים להשיק היום, לראשונה בישראל, חווית שירות דיגיטלי מיוחדת עבור אורחינו אשר תפשט את תהליך ההזמנה, הצ'ק אין והתשלום ואפילו את הכניסה לחדר. אנחנו כרשת מלונות אפריקה ישראל והמותג VERT במיוחד, התחייבנו לעבודה PAPER LESS מה שהוביל אותנו לפתח עבור האורחים שלנו חוויה טכנולוגית, שכולה פיתוח כחול-לבן." דוד מזומן, מנכ״ל חברת Duve: "אנחנו שמחים וגאים לחבור לרשת VERT ולהגדיר מחדש את חווית האורח של העתיד. מהיום, אורחי המלונות ברשת VERT יזכו לחוויה דיגיטלית ייחודית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ותוך הקפדה ודגש על אירוח אישי המותאם לכל אורח הנגיש להם בכף ידם 24 שעות ביממה. חווית האורח הדיגיטלית הבאה בנוסף לקשר האישי בזמן השהות, מביאה להעשרת חווית האורחים וגילוי קל של כל האפשרויות הקיימות במלון ובסביבתו לחופשה עשירה וקלה הרבה יותר, ללא בירוקרטיות וללא גבולות, מרגע ההזמנה ועד הצ'ק אאוט.רשת מלונות אפריקה ישראל משיקה חווית לקוח דיגיטלית המאפשרת לאורחי הרשת ליהנות משירותים שונים באמצעות ממשק דיגיטלי מיוחד, המאפשר לאורחי הרשת לבצע את ההזמנה ואת כל השירותים ישירות מהנייד."
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}