רשת מלונות אינטרקונטיננטל רכשה את מותג מלונות "Six Senses"
עסקת ענק בענף המלונאות: קבוצת IHG (InterContinental Hotels Group) שילמה 300 מיליון דולר עבור רכישת המותג וחברות התפעול של הרשת הבינלאומית המובילה בתחום מלונאות היוקרה
צילום: shutterstock
קבוצת המלונאות IHG רכשה את Six Senses Hotels Resorts Spas, המהווה את יריבתה הגדולה בתחום מלונאות הפרמיום ואתרי היוקרה, תמורת 300 מיליון דולר, מידי חברת Pegasus Capital Advisors, שהחזיקה ב'ששת החושים'. הרכישה כוללת את כל המותגים וחברות התפעול של רשת המלונות והאתרים היוקרתית, אך אינה כוללת את נכסי הנדל"ן של הרשת. הרכישה מחזקת את מעמדה של קבוצת אינטרקונטיננטל בצמרת מלונאות היוקרה העולמית, כשמותג SIX SENSES אמור להוות את המותג המוביל במערך היוקרה של IHG, שעוד לפני הרכישה מדורגת בצמרת היוקרה המלונאית הבינלאומית. בסך הכול מערך היוקרה של אינטרקונטיננטל יכיל 400 מלונות עם 108,000 חדרים ברחבי העולם. רשת Six Senses מנהלת כיום 16 מלונות ואתרי נופש, וברשותה 18 הסכמי ניהול עתידיים והיא במהלך מו"מ עם מגוון בעלי מלונות ואתרים ברחבי העולם. הרשת מנהלת מלונות יוקרה אקזוטיים, בין השאר, ב: פיג'י, האיים המלדיביים, איי סיישל, יאו נוי בתאילנד, זיגי ביי בעומאן, עמק הדורו בפורטוגל. צילום: shutterstock רשת אינטרקונטיננטל מתכננת לפתח את מותג 'ששת החושים' ליותר מ-60 אתרים ברחבי העולם ב-10 השנים הקרובות, כולל ביעדים עירוניים, כמו המלון במנהטן, המצוי בשלבי הקמה. קית' בר, מנכ"ל IHG, אמר: "Six Senses הוא מותג יוצא מן הכלל בצמרת מלונאות היוקרה ואנחנו מעריצים מאד את המותג. די להתבונן במלונות ובאתרים האייקוניים של המותג כדי להבין עד כמה הוא יסייע לנו לקדם את ההיצע היוקרתי שלנו. Six Senses נבחרה למותג המלונות המוביל בעולם בשנתיים האחרונות, והדבר מעיד על צוות הניהול המרשים, שיביא ניסיון עמוק לפעילות היוקרה של IHG".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}