רשת מלונות פתאל: יוצאת בקמפיין חדש
מועדון החברים 'פתאל וחברים' של הרשת יוצא בהשקה מחודשת בקמפיין פרסום רחב היקף בעלות של כ-3 מיליון שקל. מאיה אשכנזי: "חשוב לנו שגם במועדון החברים שלנו תורגש תפישת המותג של מתן האפשרות לכל אורח לבחור את סוג האירוח המועדף עליו"
מלון הרודס אילת. צילום: 123rf
רשת המלונות פתאל, עלתה בקמפיין בשם "פתאל וחברים" שבו הרשת עדכנה את מיתוגו החדש של מועדון החברים ואת השפה התקשורתית המאפיינת אותו. במסגרת המיתוג החדש נוספה הטבה ייחודית ומשמעותית לחברי המועדון: מתארחים במלונות פתאל בארץ ובעולם, צוברים 10 לילות ומקבלים את הלילה ה-11 במתנה למימוש במלונות פתאל בארץ והן במלונות של הרשת בחו"ל. מאיה אשכנזי, מנהלת מועדון פתאל וחברים, מסרה: "השקת מיתוג המועדון בשמו החדש, "פתאל וחברים", מבוססת על מחקרים שביצענו, מהם עולה כי החיבור בין שם המועדון לשם הרשת תורם להעלאת תחושת השייכות והנאמנות של האורח. חשוב לנו שגם במועדון החברים שלנו תורגש תפישת המותג של מתן האפשרות לכל אורח לבחור את סוג האירוח המועדף עליו, הלוקיישן הרצוי עליו בארץ או בעולם ובמחירים המתאימים לכל כיס, תוך תחושת החברות והקהילתיות של האורח במועדון". הקמפיין צולם במלונות הרשת בישראל ובאירופה, ועלה לאוויר בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט, ביו-טיוב וברשתות החברתיות, כשהוא מלווה בשפה התקשורתית החדשה של הרשת. עלות ההשקעה במיתוג החדש ובקמפיין נאמדת ביותר מ-3 מיליון שקל. אחראיים על הקמפיין: מיתוג ואסטרטגיה: סטודיו 'ROOF' בהנהלת אלון דרעי במאי: עמית סידס חברת הפקה: קבוצת ממש הפקות תכנון מדיה: פתאל מנהלת חטיבת השיווק והדיגיטל של רשת 'פתאל': מאיה שליו מנהלת מועדון 'פתאל וחברים': מאיה אשכנזי מנהלת התקשורת השיווקית של רשת 'פתאל': שרי רכס
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}