אא

חוזרת: רשת מלונות מריוט פותחת מחדש מלונות רבים ברחבי העולם

רשת המלונות הגדולה בעולם מדווחת על עליה בתפוסת המלונות של החברה בסין ובצפון אמריקה בחודש אפריל לעומת חודש פברואר. דיוויד מריוט עתיד להחליף את אביו כיו"ר הרשת בשנת 2022

רשת מלונות מריוט. צילום: shutterstock רשת מלונות מריוט. צילום: shutterstock
ענקית המלונאות, מריוט הבינלאומית מדווחת, על פתיחה מחודשת של מלונות רבים של הרשת ברחבי העולם. על פי הדיווח של מריוט, עדיין סגורים רבע מ-7200 מלונות הרשת. מנכ"ל הרשת, ארני סורנסון, דיווח לבעלי המניות על הפתיחה המחודשת של מלונות רבים בכל העולם והוסיף, כי תנועת הנוסעים בסין גדלה באופן משמעותי. לפי דברי סורנסון, התפוסה במלונות הייתה כ-25% בחודש אפריל, לעומת תפוסה של 10% באמצע חודש פברואר.  בצפון אמריקה התפוסה של רשת המלונות הגיעה לכ-20%. ברשת  מריוט,צופים הוא שתפוסה של 30% במלונות לשהות ארוכה תביא לאיזון תפעולי, בעוד שתפוסה של40% במלונות לשהייה קצרה תגרום לאיזון. מריוט דיווחה על ירידה חדה ברווח ל-31 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, לעומת 375 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019. הרשת גם דיווחה שג'יי וו. מריוט, יו"ר מריוט, עומד לפרוש בשנת 2022. הוא מתכוון להעביר את התפקיד לבנו, דייויד מריוט, שצורף עתה למועצת המנהלים של הרשת, ויפרוש מתפקיד נשיא מריוט ארה"ב.

כפי שפורסם בפספורניוז, רשת המלונות הגדולה בעולם סיימה לא מכבר,  גיוס של 920 מיליון דולר לחיזוק ההון הנזיל של הרשת העולמית. הגיוס נעשה מבנק ג'י פי מורגן ומחברת אמריקן אקספרס. מריוט ביצעה את הגיוס באמצעות תיקונים להסכמי כרטיסי האשראי עם שני הגורמים הפיננסיים. לפי התיקון להסכם של הרשת עם ענק הבנקאות ג'י פי מורן, הרשת קיבלה 570 מיליון דולר, הכולל תשלום מקדמה של 500 מיליון דולר על חשבון הכנסות עתידיות ו-70 מיליון דולר כתשלום מקדמה של בונוס על חתימה על הסכם מותגים.

רשת המלונאות הגדולה בעולם כללה בסוף 2019 יותר מ-7,300 מלונות וכ-1.38 מיליון חדרים ב-134 מדינות. בשנה האחרונה מריוט הגבירה מאד את נוכחותה מחוץ לאמריקה הצפונית, וכיום לרשת כ- 141 מיליון חברים במועדון הלקוחות Bonvoy.

מריוט פותחת מחדש מלונות בעולםמריוט פותחת מחדש מלונות בעולם
מלון JW Marriott בעיר קאן בריביירה הצרפתית. צילום: 123rf  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמריוט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: