אא

עוד מלון חדש נפתח בת"א: לאונרדו גורדון ביץ' של רשת פתאל

במלון, שנפתח בהשקעה של 30 מיליון שקל, יש גם "חדר אינסטגרם" ורופ טופ עם בריכה. מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אין לי ספק שהמיקום המרכזי והאטרקטיבי של המלון יהווה פקטור משמעותי למשיכת קהל"

מלון לאונרדו גורדון ביץ. צילום: איה בן עזרי מלון לאונרדו גורדון ביץ. צילום: איה בן עזרי
רשת מלונות פתאל פותחת מלון נוסף בתל אביב: מלון לאונרדו גורדון ביץ' ברחוב הירקון 167, תל אביב. בפתיחת המלון הושקעו 30 מיליון שקל והוא פונה לאנשי עסקים וכן לזוגות ומשפחות. במלון, שעוצב ע"י מעצב הפנים רובי ישראלי, 156 חדרים שעוצבו בסגנון המבהיר באיזו עיר האורח מתארח. עוד במלון, בר הממוקם בכניסה ללובי מעוצב בגוונים עזים וכן רופ טופ שבו נמצאת בריכת השחייה, ממנה נשקף נוף הים התיכון מצד אחד ושל העיר תל אביב מן הצד השני. ברחבת הבריכה ניתן ליהנות מארוחות שף, שייקים וקוקטיילים. יש גם פינות שיזוף וסתלבט. עוד במלון, ספא, חלל אירועים, חדר כושר וגם "חדר אינסטגרם" המציע בין היתר סלפי עם אנה וינטור, עורכת ווג המיתולוגית על נדנדה.
מלון לאונרדו גורדון ביץמלון לאונרדו גורדון ביץ
מלון אורבני נוסף. צילום: איה בן עזרי אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אנו נרגשים לפתוח את מלון לאונרדו גורדון ביץ' בלוקיישן המנצח. מחד, שפת ימה של תל אביב ומאידך, העיר התוססת. אין לי ספק שהמיקום המרכזי והאטרקטיבי של המלון יהווה פקטור משמעותי למשיכת קהל מגוון שמבקש ליהנות ממלון אורבני מעודכן, שמאגד בתוכו את הוויית העיר 'ללא הפסקה'. אני מזמינה את כולכם להגיע לנפוש במלון הייחודי ולזכות בחוויה מעודכנת, תרבותית, שלווה או נלהבת, לזיכרונות חדשים ומרגשים, בקצב אחר".
מלון לאונרדו גורדון ביץ'מלון לאונרדו גורדון ביץ'
156 חדרים. צילום: איה בן עזרי
מלון לאונרדו גורדון ביץ'מלון לאונרדו גורדון ביץ'
מלון לאונרדו גורדון ביץ'. צילום: איה בן עזרי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: