אא

שביתה איטלקית בשבת: יופסקו ההמראות בנתב"ג

ועד עובדי רש"ת יפסיק בסוף השבוע הקרוב את ההמראות בנתב"ג. הסיבה: כוונת משרד האוצר לגבות מהרשות תמלוגים בגובה 2 מיליארד שקל. התוצאה: 105 טיסות שאמורות להמריא מכניסת השבת ועד צאתה- יקורקעו. הועד: "רש"ת היא לא הפרה החולבת למימון ההסכמים הקואליציוניים". בצהריים תתקיים פגישה בהסתדרות בניסיון למצוא פתרון למשבר

Shutterstock Shutterstock

ועד עובדי רשות שדות התעופה הכריז הבוקר על הפסקת ההמראות בשדה מכניסת השבת ועד צאתה. אם אכן, האיום יתממש – 105 טיסות שאמורות לצאת הסופ"ש לא ימריאו לדרכן. הסיבה להפסקה היא כוונת משרד האוצר לגבות מהרשות תמלוגים בגובה 2 מיליארד שקל, וזאת, כך לטענת העובדים, למרות שרק לפני כשנה משך משרד האוצר חצי מיליארד שקל מקופת רש"ת, תוך התחייבות והסכמה מפורשת כי יהיה זה באופן חד פעמי.

עוד טוען ועד העובדים כי משרד האוצר מתכוון לגבות את הכסף גם תוך התעלמות מוחלטת מן ההוצאות הכבדות העומדות לפתחה של הרשות, דבר שעלול להובילה למצוקה כלכלית ולפגום קשות באיתנותה הכלכלית.

"רשות שדות התעופה היא לא הפרה החולבת למימון ההסכמים הקואליציוניים. אם יש כסף מוטב שיקלטו את אלפי עובדי הקבלן ברשות המועסקים בתנאים משפילים", נמסר מהוועד.

מההסתדרות נמסר כי היום (ה') בשעות הצהריים, תתקיים פגישה בלשכתו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, בין יו"ר ועד רש"ת, פנחס עידן לבין ראש אגף תקציבים במשרד האוצר, אמיר לוי, בהשתתפות יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי ומנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות. "יש לשמר את חוסנה של רשות שדות התעופה. במקום למשוך את הכסף, יש לקלוט את עובדי הקבלן הרבים ברשות שדות התעופה להעסקה ישירה", נמסר מההסתדרות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: