זעם בהתאחדות המלונות: יש להשקיע בקמפיין בינלאומי לשיווק ישראל
בהתאחדות המלונות מביעים מורת רוח וזעם על כך שקמפיין בינלאומי לשיווק ישראל לתיירים, שכבר מוכן עם הסלוגן Israel, exactly like no place else, תקוע. ההתאחדות: "יש להשקיע בקמפיין שיקדם ויגדיל הגעת תיירים"
צילום: shutterstock
נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה האחרונים על הגעת תיירים לישראל בחודש אוקטובר מציגים מצד אחד, שיא חודשי בתיירות הנכנסת לישראל בשנה האחרונה, אך מנגד, מדובר בשיא שרחוק עדיין מהמספרים שהורגלנו אליהם טרום מגפת הקורונה, ב-2019. בחודש אוקטובר נרשמו כ-333.5 אלף כניסות תיירים לישראל לעומת כ-447 אלף כניסות תיירים בתקופה המקבילה ב-2019, כ-25% פחות מהתקופה המקבילה. 27.3% מהתיירים הגיעו מארה"ב. https://www.youtube.com/watch?v=6dJwjhCYbGY נוכח הנתונים הללו, בהתאחדות המלונות מביעים מורת רוח וזעם. "עפ"י נתוני הלמ"ס, נכנסו באוקטובר לארץ מספר שיא חודשי של תיירים מתחילת השנה. יחד עם זאת, עדיין מדובר בירידה של 25% יחסית לאוקטובר 2019. התאחדות המלונות חוזרת ומדגישה כי יש להשקיע בקמפיין בינלאומי לשיווק ישראל בעולם שיקדם ויגדיל הגעת תיירים". בהתאחדות המלונות זועמים שעד כה לא עלה לאוויר קמפיין בינלאומי מוכן ומאושר בגלל בירוקרטיה שאורכת זמן וחוששים שעד שיאושר שנת 2022 תרד לטמיון ואם לא יעלה בשבועות הקרובים הענף יפסיד גם את שנת 2023. נציין כי קיים כבר קמפיין עם הסלוגן Israel, exactly like no place else.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}